مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه صدف اویستر در ایران

فروش ویژه صدف اویستر در ایران

خواص صدف اویستر

کنسرو ماهی خشک و صدف های خوراکی یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین غذاهای دریایی محسوب می شوند.صدف های اویستر خواص بی نظیری داشته و در صورت مصرف صدف اویستر به مرور زمان تاثیر بی نظیری بر سلامتی انسان دارد.صدف های خوراکی به عنوان یک منبع غذایی بسیار مفید و مغذی شناخته شده اند و خواص بی نظیر آن موجب تسریع کاهش وزن،افزایش سوخت و ساز بدن،کاهش کلسترول می شود . علاوه بر آن ، مصرف منظم صدف های خوراکی و تن ماهی از پوکی استخوان جلوگیری کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.و هنگامی که به درستی پخته شود می تواند مواد مغذی روزانه مورد نیاز بدن را تامین کند.صدف های خوراکی مثل صدف اویستر در آب و هوای خنک و فصل سرد خوش طعم تر هستند. این به این معنا نیست که در ماه های گرم سال نمیشود صدف خورد،تنها در طعم و مزه تفاوت دارند و صدف های ماه های خنک خوشمزه تر هستند.

  • صدف اویستر و فیله ماهی دارای درصد بالایی از اسید های چرب امگا 3، پتاسیم و منیزیم است.
  • میزان چربی و کالری پایین صدف اویستر آن را به یک منبع غذایی سالم و مفید تبدیل کرده است.
  • صدف های خوراکی به ویژه اویستر منبع مناسبی از انواع ویتامین ها مثل ویتامین A،E،C و عناصر زینک ،آهن،کلسیم،سلنیوم می باشد.
  • صدف اویستر سرشار از آهن بوده و به بدن کمک می کند.
  • صدف اویستر حاوی اسید آمینه هایی است که باعث افزایش هورمون های جنسی شده و میل جنسی را در افراد افزایش می دهد.

فروش ویژه صدف اویستر در ایران

روش پخت صدف اویستر

ابتدا صدف های اویستر را روی تخته چوبی قرار می دهیم. از یک حوله تمیز یا دستمال ضخیم برای تمیز کردن صدف استفاده می کنیم تا دستمان زخمی نشود و آسیب نبیندTبرای باز کردن اویستر از چاقوی تیز استفاده می کنیم و چاقو را به شکلی که در ویدیو مشاهده می کنید و می چرخانیم.پس از باز شدن اویستر گوشت را از پوسته صدف جدا می کنیم تا جایی که هیچ گوشتی به پوسته ی صدف چسپیده نباشد.از معمول ترین روش های خوردن اویستر این است که یک ظرف را پر از تکه ها ی یخ می کنیم و اویستر ها را روی یخ قرار می دهیم و با لیموی تازه نوش جان می کنیم.

فروش ویژه صدف اویستر در ایران

قیمت صدف اویستر صید روز و تازه

شرکت آوین کنسرو ماهی جدیدترین و به روز ترین محصولات دریایی خوراکی ایران را با صید روز دریا در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.خرچنگ،صدف های خوراک و صدف اویستر عمده محصولات دریایی پرطرفدار پس از ماهی هستند که امروز در بازار ایران با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند ولی ما در شرکت آوین کنسرو تمام محصولات دریایی را با قیمت فوق العاده عالی و پایین تر از قیمت بازار در اختیار شما قرار می دهیم فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروش ویژه صدف اویستر در ایران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.