مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه تن ماهی شبنم به صورت عمده

فروشگاه تن ماهی شبنم به صورت عمده

فواید امگا 3 موجود در تن ماهی

برخی از افراد به جای اینکه تن ماهی بخورند، خودسرانه به مصرف مکمل و قرص‌های امگا3 روی می‌آورند. اگرچه مصرف این نوع مکمل و قرص‌ها التهاب را کم می‌کند، باعث کاهش سطح تری‌گلیسرید خون می‌شود و مشکلات را حل می‌کند اما با توجه به اینکه مصرف زیاد قرص‌های امگا3 باعث سیالیت خون می‌شود و در طولانی‌مدت قند خون را بالا می‌برد، حتی‌الامکان باید از مصرف خودسرانه آن اجتناب کرد. مصرف طولانی‌مدت و روزانه آن می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه امگا3 یک نوع اسید چرب است، اگر بیش از مقدار مورد نیاز مصرف شود، با اسید چرب امگا6 که برای عملکرد بینایی و مغزی لازم است، رقابت می‌کند و میزان جذب آن را پایین می‌آورد. مصرف مکمل و قرص امگا3 حتما باید تحت‌نظر پزشک صورت بگیرد. در صورتی که التهابی در بدن وجود داشته باشد و پزشک مصرف مکمل امگا3 را توصیه کند، مصرف آن برای یک دوره بلامانع خواهد بود.ولی مهمترین نکته این است که با خوردن تن ماهی امگا 3 بند تامین می شود و انسان دچار هیچ عارضه ای نمی شود.

فروشگاه تن ماهی شبنم به صورت عمده

روغن تن ماهی مفید برای مو

مصرف اسیدهای چرب امگا ٣ که در روغن تن ماهی وجود دارد می تواند به منظور بهبود رشد موها کمک کند، مصرف مکمل‌های حاوی مواد مغذی و پروتئین همراه با امگا ٣ با تامین آنتی اکسیدان ها به تقویت رشد و ضخامت ساقه مو کمک می‌کند.روغن تن ماهی را می توان به دو شیوه مصرف کرد به صورت کپسول مصرف کنیم و دوم اینکه در غذاهای روزانه از آن استفاده کنیم. مصرف بیش از 3 کپسول روغن تن ماهی در روزمجاز نمی باشد . مصرف روزانه 3000 میلی گرم یا کمتر برای همه افراد مفید است و خطری ایجاد نمی کند.استفاده از روغن تن ماهی برای جلوگیری از ریزش مو حدود 3200 میلی گرم در روز باید باشد.پس با مصرف روزانه و هفتگی تن ماهی و روغن تن ماهی می توانید تمام مریضی ها را از خودتان دور کنید و از فواید فوق العاده آن لذت ببرید.

فروشگاه تن ماهی شبنم به صورت عمده

خرید تن ماهی شبنم با بهترین قیمت

زندگی های امروز با پیشرفت تکنولوژی بسیار راحت شده و همه به روز و آنلاین محصولات مورد نظرشان را خرید می کنند شاید بپرسید چجوری مگه میشه بله دنیای اینترنت دنیای بزرگی است که همه چیز را راحت کرده و شما برای خرید تن ماهی شبنم امروز از خانه بیرون نمی آیید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولتان را درب منزلتان تحویل می گیرید.و یا اینکه اگر برای خرید به بازار می روید برای خرید یک محصول با کیفیت باید به نکات زیر توجه کنید:

  • همیشه عمده خرید کنید تا مبلغ کمتری بپردازید.
  • از فروشگاه های معتبر آوین کنسرو خرید کنید.
  • از مراکز پخش و عمده فروش ها خرید کنید.
  • از نمایندگی های معتبر خرید کنید.
  • سعی کنید به ارزان فروشی ها و فروشگاه های زنجیره ای مراجعه کنید.

و یا برای یک خرید فوق العاده عالی با ما مشورت کنید تا با معرفی برند تن ماهی شبنم به شما یک هدیه واقعی را به شما تقدیم کرده باشیم.

فروشگاه تن ماهی شبنم به صورت عمده

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.