مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع کنسرو سبزی به کشورهای همسایه

صاذرات کنسرو سبزی به قیمت عمده

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به وجودش نیاز است. مدام از رسانه‌ها و دیگر منابع می‌شنویم که برای مناطق سیل زده کنسرو بفرستید. چرا؟ معلوم است دیگر، قابلیت حمل و نگهداری‌اش زیاد است و منبع غذایی خوبی هم به حساب می‌آید. برای همین هم هست که در طول سال‌ها توانسته جای خود را در قفسه فروشگاه‌های مواد غذایی حفظ کند.و امروز شرکت آوین کنسرو یکی از مجموعه های بزرگ تولید انواع کنسرو جات به خصوص کنسرو سبزی است که در بازارهای داخلی و امروز در بازارهای خرجی طرفداران زیادی پیدا کرده است.صادرات غیر نفتی به خصوص مواد غذایی ضمن ایجاد ارزش افزوده بالا، وضعیت اشتغال در جامعه جوان ایران را بهبود ‌بخشیده و سبب كسب درآمدهای ارزی برای تامین نیازهای وارداتی در كشور و صادركنندگان محترم می‌شود. به ویژه اینكه در تحولات نوین اقتصاد جهانی كه به سمت حذف كلیه موانع غیرتعرفه‌ای و كاهش تعرفه‌ها حركت می‌كند، به منظور افزایش سهم كشور در اقتصاد جهانی و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار، جهش صادراتی امری الزامی بوده و عزم جدی را می‌طلبد.

صادرات انواع کنسرو سبزی به کشورهای همسایه

 

وارد کننده برتر در حوزه کنسرو سبزی

به خودمان می بالیم که امروز برترین تولید کننده حوزه کنسرو سبزی در ایران هستیم کنسروی فوق العاده خوشمزه و با کیفیت که امروز توسط متخصصین به روز و جوان ایرانی تولید و روانه بازار شده است.شرکت های مختلفی در ایران در زمینه کنسرو سبزی فعالیت می کنند ولی وجه تمایز ما با آنها در وجود نمایندگی های معتبر در سراسر ایران و اینکه کنسرو سبزی را به قیمت درب کارخانه به دست مصرف کننده می رسانیم.واین باعث شده که امروز علاوه بر فروش چندین برابری بتوانیم در صدر تولیدات کنسرو سبزی قرار بگیریم.

صادرات انواع کنسرو سبزی به کشورهای همسایه

بهترین برند کنسرو سبزی

آیا شما می دانید امروز کنسرو سبزی اعلا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟آیا می دانید کنسرو سبزی با چه برندی امروز عرضه می شود؟آیا می دانید کدام شرکت کنسرو سبزی را ارزان می دهد؟

درست آمده اید مجموعه بازرگانی آوین کنسرو با برندهای سیحون و چینود این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی آوین کنسرو برندهای کنسرو سبزی سیحون و چینود را به طور عمده و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.فقط کافیست برای خرید یک برند با کیفیت که قیمت خرید ارزان ولی کیفیت بالایی داشته باشد همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

صادرات انواع کنسرو سبزی به کشورهای همسایه

روش های نگهداری کنسرو سبزی

کنسرو سبزی یک کنسرو خوشمزه و با کیفیت است که امروز در کارخانجات ما جدیدترین متد روز دنیا بسته بندی می شود این خورشت با کیفیت به خاطر اینکه خراب نشود در مدت زمان کوتاهی از درب های فشرده آسان بازشو و قوطی های به روز دنیا برای بسته بندی آن استفاده می شود که شما عزیزان برای ثبت سفارش و اطلاع از آخرین قیمت خرید کنسرو سبزی می توانید یا از طریق سایت ما و یا از طریق نمایندگی های ما سفارشات خود را ثبت کنید منتظر تماس شما هستیم.

صادرات انواع کنسرو سبزی به کشورهای همسایه

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.