مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

استفاده از تن ماهی در پرورش اندام

اين روزها جوان‌ها و به‌ويژه پسرها و مردهاي جوان علاقه زيادي به ورزش‌هاي بدنسازي و پرورش اندام نشان مي‌دهند. به همين دليل ساعت‌ها در باشگاه ورزش مي‌كنند و حتي به مصرف برخي قرص‌ها و داروها رو مي‌آورند تا حجم عضلات‌شان بيشتر شود. اگر شما هم مي‌خواهيد بدنتان عضلاني شود مي‌توانيد به مواد غذايي اعتماد كنيد. در اين مطلب به موادغذايي مناسب براي بدن‌سازي و رشد عضلاني اشاره مي‌كنيم.تن ماهی منبع پروتئين است. شما مي‌توانيد از تن ماهي استفاده كنيد. اين كنسروها به‌راحتي قابل‌استفاده هستند و مي‌توان آن را با انواع غذاهاي ديگر مصرف كرد. توصيه مي‌كنيم يك عدد تن ماهي را با يك قاشق غذاخوري روغن‌زيتون، خيار شور، پياز خردشده، كرفس، نصف آووكادو، اسفناج، گوجه‌فرنگي خردشده، نمك و فلفل مخلوط كرده و با نان كامل ميل كنيد. بايد بدانيد كه اگر نيم تا يك ساعت بعد از ورزش، تن ماهی مصرف كنيد بدن‌تان ميزان قابل‌توجهي پروتئين دريافت كرده و آماده عضله‌سازي مي‌شود.همچنین یکی از اصلی ترین مکمل های غذایی که بی اغراق هر مربی بدنسازی برای ورزشکار خود استفاده از آن را توصیه می کند، مکمل روغن ماهی (Fish Oil) است که حاوی مقادیر بسیار زیادی اُمگا 3 و دیگر اسیدهای چرب چند اشباعی می باشد که متاسفانه بر خلاف توانمندی بدن ما انسان ها، این نوع از اسیدهای چرب در فرآیندهای داخلی بدنی ما تولید نشده و بایستی از طریق انتخاب درست منابع غذایی خود به آن دست پیدا نماییم. اکنون می خواهیم در ادامه این مطلب به شما اطلاعات مفیدی در خصوص روغن ماهی و تاثیر شگفت انگیز روغن ماهی در بدنسازی ارائه نماییم که قطعا مورد توجه تان واقع خواهد شد.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

مصرف تن ماهی بعد از ورزش

بعد از یک ورزش سنگین و توپ نوبت به یک تغذیه مناسب برای عضله سازی می شود. درست حدس زدید تن ماهی را روی کراکر بگذارید و بدون استفاده از سس مایونز، با چکاندن چند قطره لیموترش، این اسنک ساده و خوشمزه را میل کنید. اگر خیلی دوست دارید سس بزنید خردل و روغن زیتون به آن اضافه کنید.هدف اصلی وعده‌ی غذایی بعد از ورزش تأمین مواد مغذی مناسب برای بازیابی و به حداکثر رساندن فواید ورزش است.تغذیه‌ی مناسب بعد از ورزش بسیار مهم است. انتخاب غذاهایی با هضم راحت‌تر باعث جذب سریع‌تر مواد مغذی می‌شوند.و تن ماهی هم از آن غذاهایی است که بعد از ورزش بسیار سریع جذب بدن می شود.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

فروشگاه فروش تن ماهی گلکسی در تهران

امروز بحث فروش در شرکت ها بسیار داغ است که بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.شرکت آوین کنسرو پیشرو در صنعت کنسرو سازی است و امروز با داشتن کادری مجرب بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب روانه بازار کرده است تا همه بتوانند در فروشگاه ها و مراکز فروش بهترین و باکیفیت ترین کنسرو ها را عرضه کنند.ما با داشتن نمایندگی مرکزی در تهران و پخش تن ماهی گلکسی به سراسر ایران به دنبال افزایش مراکز پخش و عمده فروشی در بقیه شهرها هستیم تا با کیفیت ترین ها را با کمترین قیمت نسبت به بازار تهران به فروش برسانیم برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.