مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بدون واسطه کنسرو تن ماهی

خرید بدون واسطه کنسرو تن ماهی

برترین برندهای حوزه تن ماهی

ماهی‌ها سرشار از امگا 3 هستند که طرفداران زیادی برای وجود این اسید چرب، به مصرف ماهی روی آورده‌اند. ماهی تن یکی از منابع سرشار از این منبع مورد نیاز برای بدن است که باعث شده خیلی‌ها در طول هفته از ان استفاده کنند. اسیدهای چرب می‌توانند به کاهش کلسترول بد خون کمک کنند و خطر ابتلا به بیماری‌ها قلبی و عروقی را کاهش دهد. از طرفی ویتامین B و A موجود در کنسرو ماهی به بهبود کم‌خونی کمک می‌کند. در اینجا قصد داریم با بررسی بهترین مارک تن ماهی ایرانی به معرفی بهترین تن ماهی ایرانی پرداخته و برخی از محصولات برندهایی مثل اورگانا، سیحون، طبیعت،چینود،شبنم و… را به شما معرفی کنیم.امروزه کنسروها مشکلات بسیاری از افراد و بانوان شاغلی که زمانی برای پخت و پز ندارند را حل کرده است. وجود انواع کنسروها با طعم های مختلف موجب ایجاد تنوع در سبد غذایی خانواده شده است. کنسرو ها همچنین قیمت پایین‌تری از سایر مواد غذایی دارند. حمل آن‌ها راحت است، دور ریز زباله پایینی دارند، یکی از هدف‌های اصلی کنسروها رساندن مواد غذایی سالم در طولانی مدت است. همچنین یکی دیگر از فواید کنسروها دسترسی به تمام مواد غذایی در تمام فصول است.

خرید بدون واسطه کنسرو تن ماهی

فروش تن ماهی به قیمت تولید

ممکن است شما خریدار محترم در نقطه دوری از کشور ایران واقع شده باشید اما این دلیل نمیشود که نتوانید خرید خوب و با سود مناسبی را داشته باشید.امروزه با وجود اینترنت فرقی نمیکند که شما در شمال، جنوب، شرق و یا غرب ایران باشید.با اتصال به اینترنت میتوانید اطلاعات زیادی در مورد محصول مورد نظرتان کسب کنید و بتوانید از تولیدکننده های عمده و اصلی بازار خرید بهتری داشته باشید.همچنین می توانید بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی های بازار را به قیمت عمده و درب کارخانه خریداری کنید و خرید مستقیم شما مزایایی مانند موارد زیر را دارد:

  • خرید به پایین ترین قیمت
  • دریافت حاشیه سود بالا
  • تضمین کیفیت محصول
  • خدمات ارائه شده
  • دارای اعتبار شدن نزد بزرگان ان حوزه
  • رونق کسب و کار و پیشرفت

خرید بدون واسطه کنسرو تن ماهی

صادرات تن ماهی عمده

امروز صادرات تن ماهی در کشور ما از ارزش بالایی برخوردار است چرا که امروز برای رشد و پیشرفت یک شرکت می تواند صادرات گزینه مناسبی باشد کسی که امروز تولید کننده تن ماهی است باید برای جلب رضایت مشتری و رقابت با برندهای دیگر بازار محصولات با کیفیت با ماهی هوور و گیدر درجه یک را در یک بسته بندی زیبا آماده کند تا کشورهای همسایه مثل عراق،عمان و…..و کشورهای خاورمیانه که به دنبال محصولات با کیفیت و درجه یک هستند بتوانند از خوردن آن لذت ببرند.صادرات می تواند برای کشور ما مزایای زیر را داشته باشد:

  • به اقتصاد کشور کمک کند.
  • برند را معروف کند.
  • ارزآوری کند.
  • محصولات شما را جهانی کند.

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید بدون واسطه کنسرو تن ماهی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.