مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین تولیدی کنسرو تن ماهی شبنم

بزرگترین تولیدی کنسرو تن ماهی شبنم

فروش کنسرو تن ماهی شبنم با قیمت مناسب

فروش عمده کنسرو ماهی جنوب شبنم از طریق بازرگانی فروشگاه اینترنتی آوین کنسرو انجام میگیرد. شرکت شبنم یکی از یزرگترین و با کیفیت ترین شرکت ها در حوزه کنسرو تن ماهی است.کیفیت محصولات شبنم نسبت به رقبای خود بسیار بالاتر بوده و تنوع محصولات آن برای هر ذائقه ای تعریف شده است. فروشگاه آوین کنسرو با در نظر گرفتن اینکه محصولی را ارائه نماید که تمامی مشتریان از آن راضی بوده و خرید خود را تکرار کنند به کار خود ادامه می دهد.محصولات شبنم با قیمت های مناسب و مختلف در بازار عرضه می شود . کنسرو ماهی شبنم در وزن های90،120،150،180 گرمی تولید می گردد. معمولا وزن 90 گرمی مناسب پادگان ها و ارگان های دولتی است که به صورت تک نفره استفاده می شود.و بقیه وزن ها مخصوص مصرف خانگی و بازار صادرات مورد استفاده قرار میگیرد.محصولات این شرکت مخصوصا کنسرو تن ماهی شبنم کیفیت منحصر به فردی دارد،محصولات این شرکت به سوریه و عراق و عمان،پاکستان،افغانستان و… صادر گردیده است.و اگر امروز به دنبال یک کنسرو تن ماهی مقرون به صرفه هستید به شما کنسرو تن ماهی شبنم را پیشنهاد میکنم.

بزرگترین تولیدی کنسرو تن ماهی شبنم

خرید کنسرو تن ماهی شبنم به صورت عمده

در تولید کنسروهای ماهی شرکت شبنم از ماهی هوور استفاده می کند و تمامی نیروهای پاک کن واحد تولید را وادار میکند که تا کوچکترین تیکه سیاه درون کنسرو ماهی دیده نشود.خرید عمده کنسرو تن ماهی مستقیم و بی واسطه  به صورت روزانه از درب کارخانه خرید با صرفه را تجربه نماید. آیا با خرید کنسرو تن ماهی سرخو از درب کارخانه آشنا هستید؟ برای خرید کنسرو تن ماهی عمده کدام راه را انتخاب می کنید؟ خرید کنسرو تن ماهی با قیمت درب کارخانه فرصت خرید این نامحدود است.کنسرو تن ماهی درب کارخانه را می توان به جرات در ردیف یکی از برترین کنسرو های تولیدی تولید شده در جهان قرار داد زیرا کنسرو تن ماهی با کیفیت ایده آل و استاندارد در بهترین کارخانه های کنسرو سازی تولید می شود.تن ماهی شبنم در سراسر ایران طرفدار دارد و با ذائقه ایرانی ها بسیار سازگار است خریداران عزیز از سراسر کشور میتوانند تن فیله ماهی شبنم را با قیمت کارخانه سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرند.

بزرگترین تولیدی کنسرو تن ماهی شبنم

انواع تن ماهی شبنم

  • کنسرو تن ماهی در روغن
  • کنسرو ماهی در روغن زیتون
  • کنسرو ماهی فلفلی
  • کنسرو ماهی شویدی
  • کنسرو ماهی رژیمی

بزرگترین تولیدی کنسرو تن ماهی شبنم

بهترین برند تولید شده از کنسرو  تن ماهی

هر یک از این افرادی که قصد خرید عمده تن ماهی از انها را دارید قیمتهای متفاوتی را ارائه میدهند که دلیل این امر واسطه بودن انها میباشد و هر کدام درصد سودهای متفاوتی را روی محصول خود کشیده و عرضه کرده است.ولی ما امروز به شما یک برند عالی را معرفی کردیم که تن ماهی شبنم را با قیمت فوق العاده عالی و به قیمت درب کارخانه بدون دخالت واسطه در اختیار شما قرار می دهیم.تن ماهی ها برندهای مختلفی دارند که بهترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار را اینجا به شما معرفی میکنیم که امروز با بهترین دستگاههای روز دنیا تن ماهی را توئلید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

  • تن ماهی شبنم
  • تن ماهی اورگانا
  • تن ماهی گراتیس
  • تن ماهی شونتون
  • تن ماهی پنجره
  • تن ماهی درج
  • تن ماهی سیحون
  • تن ماهی تاپسی
  • تن ماهی هانی
  • تن ماهی چابهار
  • تن ماهی جنوب

که شما امروز می توانید برای اطلاع از قیمت ها و کیفیت کنسرو ماهی ما با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و ازتخفیفات ویژه عیدانه ما بهره مند شوید.

بزرگترین تولیدی کنسرو تن ماهی شبنم

مرکز فروش ارزان ترین کنسرو تن ماهی در شیراز

از ان جایی که کشورمان دارای منابع عظیمی در زمینه شیلات و انواع فراورده های دریایی میباشد، محصولات کشورمان از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار میباشد.به همین خاطر امروز کارخانه های بسیاری در زمینه تولید انواع کنسرو تن ماهی در ایران فعالیت می کنند و این باعث افتخار برای کشورمان است.در بسیاری از موارد مشاهده شده که محصول واحدی را فروشگاههای مختلف با قیمت متفاوتی عرضه میکنند و هر کدام حاشیه سود متفاوتی را دریافت میکنند.اما شما عزیزان لازم نیست از مغازه ها تهیه کنید امروز ما هستین تا با فروشگاه اینترنتی و نمایندگی فعال در شیراز و تهران شرایط خرید را برای شما راحت کنیم.صیادان چابهاری با زحمات فراوان ماهی های تن که به عنوان هوور، گیدر و زرده شناخته میشوند را از اعماق دریای عمان صید میکنند و به شرکتهای تولیدی میفروشند تا این ماهیها تبدیل به کنسرو تن ماهی شوند.و امروز افتخار این را داریم که بهترین برندهای نامبرده شده را برای بازار های داخلی و صادرات به کشورهای همسایه تولید کنیم یک فرصت ویژه خرید عیدانه برای شما قرار داده ایم فقط کافیست همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

بزرگترین تولیدی کنسرو تن ماهی شبنم

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.