مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برترین تولید کننده تن ماهی طعم دار ایرانی

برترین تولید کننده تن ماهی طعم دار ایرانی

کاهش استرس با تن ماهی طعم دار

شرکت آوین کنسرو با تولید انواع تن ماهی طعم دار در ایران نشان داده که یک شرکت پرقدرت در عرصه تولیدات داخلی است.تمام تن ماهی ها دارای امگا 3 هستند و خصوصیات فراوانی مانند کاهش استرس از ویژگی بارز تن ماهی طعم دار است که در تولید این تن ماهی ها از ماهی هوور و ماهی گیدر که از لحاظ کیفی سطوحی دارند اما بقیه ماهی های بازار این ها را ندارند.و ازماهی های درجه دو و سه در تولیداتشان استفاده می کنند.معمولا اکثر برندهای معروف بازار از این دو نوع ماهی درجه یک استفاده می کنند.اگر بخواهیم انواع تن ماهی های طعم دار را به شما معرفی کنیم باید بگوییم:

  • تن ماهی رژیمی
  • تن ماهی در آب نمک
  • تن ماهی دودی
  • تن ماهی شویدی
  • قلیه ماهی
  • قلیه میگو
  • تن ماهی زرده در روغن گیاهی
  • تن ماهی فلفلی
  • تن ماهی در روغن زیتون
  • کنسرو سالاد تن ماهی

برترین تولید کننده تن ماهی طعم دار ایرانی

ویتامین B6 داخل تن ماهی ایرانی

برای تامین ویتامین B6 در بدن باید از تن ماهی ایرانی استفاده کرد زیرا ویتامین B6 با نام پیریدوکسین نیز شناخته می‌شود و جزو ویتامین‌های گروه B است. تمام ویتامین‌های این گروه نقش مهمی در عملکرد فیزیکی و روانی فرد دارند. مهمترین نقش آنهاکمک به سوخت و ساز بدن، عملکرد عصبی، عملکرد کبد، سلامت پوست، سلامت چشم و افزایش سطح انرژی است.این ویتامین در بسیاری از غذاها وجود دارد و با خوردن غذا به بدن ورود پیدا می‌کند و از قسمت‌ های ابتدایی روده جذب خون می‌شود؛ اگر به اندازه کافی از این ویتامین استفاده نکنید، بدن شما دچار کمبود ویتامین B6 خواهد شد؛ اینجا است که بی‌حالی، کرختی عضلات و خواب آلودگی به سراغ شما می‌آید.ویتامین B6 ویتامین خوش‌ خلقی و مهربانی است. یکی از خواص ویتامین B6 تأثیر گذاری آن بر مغز است. در واقع بیشترین تأثیر این ویتامین روی ناقل‌ های عصبی یعنی دوپامین و سروتونین است. این دو ناقل عصبی تأثیر زیادی روی خلق و خوی افراد دارند؛ پس اگر آرامش بیشتری می‌خواهید یا دل‌تان می‌خواهد به بیماری آلزایمر یا زوال عقل مبتلا نشوید، مصرف این ویتامین را فراموش نکنید.

برترین تولید کننده تن ماهی طعم دار ایرانی

استعلام قیمت روز تن ماهی طعم دار

نوسانات قیمت بازار و آشفتگی بازار به خاطر ویروس کرونا این روزها همه را درگیر کرده و به اقتصاد بازار لطمه زده است همه می دانیم که گرانی شده و قیمت ماهی و قوطی ماهی نیز فوق العاده بالا رفته و این امر باعث شده که همه شرکت ها و کارخانجات قیمت های خود را در سال 99 افزایش دهند و از سمتی کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند ولی ما امروز تولیدات خود را ادامه داده ایم و بسیار از این بابت خوشحالیم که برندهای با کیفیت بازار ایران مانند اورگانا،گراتیس،درج،سیحون و….را در طعم های مختلف تولید و با قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم.برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

برترین تولید کننده تن ماهی طعم دار ایرانی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.