مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات کنسرو ماهی لذیذ چینود

بازار صادرات کنسرو ماهی لذیذ چینود

خواص کنسرو تن ماهی برای سلامتی

ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین ، مواد معدنی نظیر سلنیوم ، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 است.مهم تر از همه این که، گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها ، سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا ۳ به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی و عروقی ، دیابت نوع دوم و برخی از انواع سرطان را دارند.ماهی به پیشگیری و درمان افسردگی کمک می کند و شما را به انسانی شادتر مبدل می کند. افسردگی یک اختلال روانی جدی و فوق العاده شایع است. مشخص است که افسردگی، باعث غم و اندوه، کاهش انرژی و از دست دادن علاقه به زندگی و فعالیت ها می شود. آزمایش های کنترل شده متعدد نیز نشان دادند که اسیدهای چرب امگا 3 در برابر افسردگی مفید هستند و به طور قابل توجهی باعث افزایش اثربخشی داروهای ضد افسردگی می شوند. ماهی و اسیدهای چرب امگا3، هم چنین ممکن است به سایر اختلالات روانی مانند اختلال دو قطبی کمک کند. کنسرو ماهی یکی از ارزشمندترین غذاها بشمار می رود. علیرغم اینکه در شمال و جنوب کشور دریا وجود دارد و انواع ماهیان را دارا هستیم ولی سرانه مصرف ماهی در کشور بسیار پائین است. به دلیل خواص زیاد ماهی و از جمله اسید چرب ضروری به نام امگا ۳ توصیه می شود حداقل هفته ای دوبار ماهی استفاده شود.

بازار صادرات کنسرو ماهی لذیذ چینود

تراکم تغذیه ای بالا کنسرو ماهی چینود

روند تأمین تغذیه در جهان اقتضا می کند تا متناسب با رشد جمعیت ، سطح تولید غذا را افزایش دهیم . در این راستا نیاز رو به گسترش جمعیت جهان به مواد غذایی و تفکر کسب درآمد و ایجاد اشتغال و سایر عوامل دیگر سبب رشد وتوسعه تکنولوژی عمل آوری و صنایع شیلاتی در جهان شده است . بطوریکه فرآورده های غذایی آبزیان بخش قابل توجهی از نیاز روز افزون به تغذیه را مرتفع ساخته است و تکنولوژی فرآورده های دریایی به یکی از بهترین و بزرگترین منابع کسب درآمد بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.بطوریکه می دانیم از هر ماهی نمی توان کنسرو تهیه نمود و از چند گونه از ماهی های دریاهای جنوب و شمال کشور با رعایت مقررات بین المللی کنسرو سازی امکان پذیر و عملی می باشد. تهیه کنسرو از چهار گونه ماهی استورژن دریایی خزر به علت نرمی گوشت آنها تا حدی مشکل است ولی با بکار بردن روش های ویژه دراستریلیزاسیون می توان کنسرو خوبی از آنها تهیه نمود.که کنسرو ماهی چینود هم امروز از یکی از این ماهی ها یعنی ماهی هوور درجه یک تولید می شود و به بازار عرضه می شود.

بازار صادرات کنسرو ماهی لذیذ چینود

خرید کنسرو ماهی چینود با طعم عالی

همانطور که گفتیم کنسرو ماهی چینود یک برند عالی و با کیفیت است که انواع کنسرو ها را به کمک شرکت آوین کنسرو به بازار ایران عرضه می کند.چینود امروز انواع کنسرو ها را تولید می کند تا بتواند در بازار ایران با انواع برندها رقابت کند تا جایی که کیفیت محصولات خود را اینقدر بالا برد تا کشورهای همسایه به فکر خرید از مجموعه آوین کنسرو بیفتند و ما هم صادرات چینود را شروع کنیم شما برای خرید کنسرو ماهی چینود به قیمت عمده و درب کارخانه می توانید همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنین و از تخفیفات عیدانه ما بهره مند شوید.

بازار صادرات کنسرو ماهی لذیذ چینود

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.