مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اولین تولید کننده انواع تن ماهی درکشور

اولین تولید کننده انواع تن ماهی درکشور

بازار خرید انواع تن ماهی در تهران

بررسی های صورت گرفته از سوی یک مرکز تحقیقاتی نشان می دهد 80 درصد شهر نشینان ایران تن ماهی مصرف می کنند. اما از نظر دوره زمانی مصرف بیشترین مصرف کنندگان کمتر از یکبار در ماه کنسرو ماهی می‌خورند. ارزانترین تن ماهی را خریداری کنید و روی میز غذای خود با خیال راحت سرو کنید. اینکه یک تن ارزان‌تر است و یک تن ماهی دیگر گران‌تر است نشان از کیفیت پایین یا خیلی بالای آن ندارد بلکه بسته به نوع ماهی انتخاب‌شده برای کنسرو کردن قیمت تن ماهی تغییر پیدا می‌کند. اگر ماهی در رده صیدهای محدودیت دار باشد قدری قطعاً قیمت آن تن ماهی بالاتر می‌رود و اگر ماهی به‌راحتی صید شود ارزان‌تر برای کارخانه‌های تن ماهی ارسال می‌شود.و امروز در بازار تهران عمدتا تن ماهی هایی که هستند با ماهی هوور و گیدر تولید می شود و به بازار عرضه می شود.

اولین تولید کننده انواع تن ماهی درکشور

سفارش خرید تن ماهی از فروشگاه های معتبر

این روز ها که در شهرها بزرگ ازدیاد جمعیت است مردم ساعت ها در ترافیک بسر می برند و وقت زیادی از آنها تلف می شود . جدا از وقت زیاد ، ترافیک باعث سردرگمی و ناراحتی های عصبی می شود . به همین دلیل مردم ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان ها خریداری کنند و امکان دارد این کالا ها را با قیمتی بسیار بیشتر تهیه کنند.با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دستگاه ها و ابزار های ارتباطی نوین ، کسب و کار و مشاغل جدید به وجود آمده است . در سال های اخیر شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند باعث شده است تا تعداد کاربران اینترنت افزایش یابد . این تحولات اینترنت را به بستری برای کسب و کار های مختلف تبدیل کرده است . بسیاری از افراد توانسته اند با استفاده از اینترنت و فضای مجازی منبع درآمد ایجاد نمایند . فروشگاه آنلاین که این روز ها تعدادشان در حال افزایش می باشد یکی از این مشاغل است . این فروشگاه ها با آنکه مجازی هستند اما تعداد زیادی کارمند دارند . فروشگاه آنلاین لوازم خانگی ، فروشگاه آنلاین لباس و فروشگاه آنلاین موبایل و … از این دسته فروشگاه هایی می باشند که کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نموده اند.

اولین تولید کننده انواع تن ماهی درکشور

خریدار تن ماهی درجه 1 صادراتی

شرکت های متعددی در ایران در حال تولید کنسرو ماهی تن هستند. ظرفیت تولید این شرکت ها به حدی زیاد است که علاوه بر تامین بخش عمده بازار های داخلی به صادرات آن به  دیگر کشور های جهان مشغول هستند. عمده کشور هایی که صادرات کنسرو ماهی به آنها انجام می شوند کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و بعضی از کشورهای اروپایی هستند که محصولات با کیفیت ما را به قیمت عمده خریداری می کنند و در بازار های خود به فروش می رسانند.

اولین تولید کننده انواع تن ماهی درکشور

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.