مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین مارک کنسرو ماهی در بازار

ارزان ترین مارک کنسرو ماهی در بازار

سفارش کنسرو ماهی به صورت عمده

برای خرید کنسرو ماهی اعلا شاید خیلی بخواهیم با وسواس عمل کنیم و دنبال یک برند خاص و محبوبی باشیم.آیا برند کنسرو ماهی برایتان مهم است؟کیفیت کنسرو ماهی به چه شکل باشد؟قیمت کنسرو ماهی چقدر است؟کنسرو ماهی با کیفیت را از کجا بخرم؟کنسرو ماهی ارزان را از کجا بخرم؟ما در شرکت بازرگانی آوین کنسرو انواع کنسرو ماهی با برند های قدیمی مانند اصالت و چینود و برندهای جدید با کیفیت مانند اورگانا و گراتیس را با قیمت مناسب تولید کرده ایم تا همه بتوانند استفاده کنند برای سفارش عمده می توانید به سایت ما مراجعه کنید و یا اینکه به مراکز پخش ما در سراسر کشور مراجعه کنید.

علت اصلی افزایش قیمت تن ماهی، خروج ماهی از گروه كالایی یك و اختصاص نیافتن ارز 4200 تومانی برای واردات آن است.

فروش کنسرو ماهی با ضمانت کیفیت

ماهی یکی از ارزشمندترین غذاها بشمار می رود. علیرغم اینکه در شمال و جنوب کشور دریا وجود دارد و انواع ماهیان را دارا هستیم ولی سرانه مصرف ماهی در کشور بسیار پائین است. به دلیل خواص زیاد ماهی و از جمله اسید چرب ضروری به نام امگا ۳ توصیه می شود حداقل هفته ای دوبار ماهی استفاده شود.ولی کنسروهای ماهی تن یک فرآیند طولانی مدت را می گذرانند و این باعث می شود از ارزش غذایی آن کاسته شود. بعلاوه یکسری مواد نگهدارنده نیز به آن افزوده می شود. البته ادعا می شود کنسروها مواد نگهدارنده ندارند. کنسرو ماهی که مواد نگهدارنده داشته باشد ارزش غذایی ندارد. اگر مواد نگهدارنده هم نداشته باشد به خاطر ماندگاری در روغن و نمک خیلی از خواص ماهی کم یا از بین می رود.امروز بهترین برندهای کنسرو ماهی در مراکز معتبر ما در سراسر ایران با قیمت درب کارخانه عرضه می شود.

ارزان ترین مارک کنسرو ماهی در بازار

عرضه مستقیم کنسرو ماهی

محصول کنسروی ماهی اغلب از دو نوع ماهی، ماهی هوور و گیدر تهیه می شود که در 90 درصد موارد از ماهی هوور و تنها در 10 درصد از محصولات از گیدر در ساخت آن استفاده می شود. اما هر دوی این ماهی ها از جمله منابع خوب امگا3 و ماهی های چرب هستند که می توانند مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنند. بنابراین در صورتی که فرصت طبخ و تهیه ماهی تازه را نداشته باشید تن ماهی به عنوان یک جایگزین فوری و آماده می تواند مورد استفاده قرار گیرد.تمام محصولات شرکت آوین کنسرو با برندهایی همچون اورگانا،گراتیس،درج،چینود،خلجستن،ساحل طلایی،ریمو و آبروشن به قیمت درب کارخانه به فروش می رسند.

ارزان ترین مارک کنسرو ماهی در بازار

ارزان ترین مارک کنسرو ماهی در بازار

پیش از این نرخ هر كنسرو ماهی تن معمولی بین 6500 تا 7200 تومان بود كه اكنون به حدود 12 تا 13 هزار تومان افزایش یافته است؛ هر قوطی کنسرو ماهی با كیفیت تر نیز  بسته به نشان آن  هشت هزار و 900 تومان تا 9 هزار تومان بود اما همان ها، اكنون 14 هزار و 900 تومان تا 15 هزار و 500 تومان قیمت خورده است.البته قیمت كنسرو های ماهی با روغن زیتون، بالاتر از این ارقام بود؛ به عنوان نمونه، قیمت هر عدد كنسرو ماهی 180 گرمی با روغن زیتون پیش از این 12 هزار تومان بود كه در قیمت گذاری جدید، به 18 هزار و 400 تومان افزایش یافته است.علت اصلی افزایش قیمت تن ماهی، خروج ماهی از گروه كالایی یك و اختصاص نیافتن ارز 4200 تومانی برای واردات آن است.

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا لذت واقعی خرید را تجربه کنید.

ارزان ترین مارک کنسرو ماهی در بازار

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.