مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش تن ماهی عمده از درب کارخانه

پخش تن ماهی عمده از درب کارخانه

کاهش افسردگی با مصرف تن ماهی

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی، ساختار غشای مغز و میزان دوپامین و سروتونین را تغییر می دهند. دوپامین و سروتونین از مهمترین انتقال دهنده های عصبی محسوب می شوند كه نقش مهمی در كنترل افسردگی ایفا می كنند.علاوه بر این، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی موجود در ماهی نیز در برابر افسردگی اثر محافظتی دارند. اسیدهای چرب امگا 3 از زوال شناختی جلوگیری می كند و برای سلامت مغز مفید است.این مطالعه نشان می دهد كه میزان مصرف ماهی، نوع ماهی و نحوه پخت آن در كنترل افسردگی موثر است و احتمال مهار افسردگی در صورت استفاده از ماهی های حاوی امگا 3 كه به صورت آب پز یا كبابی طبخ شوند، بیشتر است. به علاوه توصیه شده است كه در وعده های غذایی از مقدار ماهی زیادی استفاده شود.تحقیقاتی كه چندی پیش صورت گرفت نشان داد، پروتئین (پپتید) موجود در ماهی در درمان بیماری های قلبی و رگ های خونی، سكته مغزی، حمله قلبی و نارسایی قلبی موثر است.در ادامه این تحقیقات آمده است كه پپتید موجود در ماهی، قادر به باریك یا گشاد كردن رگ های خونی و تنظیم فعالیت های بیولوژیكی مرتبط با كلیه، دستگاه عصبی مركزی و دستگاه قلبی عروقی است.با توجه به گزارش انجمن قلب آمریكا، ماهی سرشار از پروتئین و چربی های غیر اشباع و اسیدهای چرب امگا 3 است كه همگی برای قلب مفید هستند. این انجمن توصیه كرده است كه دستكم دو بار در هفته، از ماهی در رژیم غذایی استفاده شود.تاثیر ماهی بر سلامت مغز و قلب بارها مورد مطالعه قرار گرفته است؛ ولی این اولین بار است كه تاثیر این ماده غذایی بر درمان افسردگی بررسی می شود.

پخش تن ماهی عمده از درب کارخانه

کاهش فشار خون با مصرف تن ماهی

افزایش مصرف منابع اسید فولیک، ویتامین B۱۲ و B۶ برای سلامت قلب و عروق مفید است، گفت: دریافت کافی ویتامین D نیز برای سلامت بدن مهم است چرا که کمبود ویتامین D با افزایش خطر بروز فشارخون بالا یا سکته قلبی ناگهانی در افراد با سابقه ناراحتی قلبی در ارتباط است. این کارشناس تغذیه با تاکید بر افزایش فعالیت بدنی یادآور شد: افراد کم‌تحرک نسبت به افراد فعال برای ابتلا به بیماری پرفشاری خون بیشتر در معرض خطر هستند.پرفشاری خون گاهی اوقات به عنوان قاتل خاموش هم نامیده می شود زیرا هیچ نشانه ای نداشته و می تواند خطرزا باشد. برای کاهش فشار خون بالا می توان رژیم غذایی مناسبی را در پیش گرفت.ماهی، منبع عالی پروتئین خوب(لاغر) است. ماهی هایی مانند ماهی خال مخالی و ماهی قزل آلا دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند که می توانند فشارخون بالا ، التهاب و تری گلیسیرید را کاهش دهند. علاوه بر این منابع ماهی و همچنین ماهی قزل آلا ،حاوی ویتامین D هستند.باید گفت که مواد غذایی  به ندرت حاوی ویتامین D هستند و این ویتامین مانند هورمون ها دارای خواصی است که می تواند به طرز چشمگیری فشار خون را کاهش دهد.یکی از مزایای تهیه و مصرف  ماهی این است که طعم و مزه آن بسیار دلچسب است. بنابراین شما می توانید ماهی قزل آلا را با گیاهان، لیمو و روغن زیتون مزه دار کرده و علاوه بر تاثیر گذاری بر فشار خون بالا، از لذت یک غذای لذیذ هم بهره مند شوید.

پخش تن ماهی عمده از درب کارخانه

خرید عمده تن ماهی ارزان

کشور ما یک کشور غنی از ماهی و انواع موجودات خوراکی دریایی در ایران است که امروز در جنوب کشور تولیدات تن ماهی را با به روز ترین دستگاه های روز دنیا تولید و روانه بازار کرده است.شما عزیزان برای خرید تن ماهی به صورت عمده و در تناژ بالا اقدام کنید و از تخفیفات فوق العاده فروش تن ماهی شرکت آوین کنسرو بهره مند شوید.

پخش تن ماهی عمده از درب کارخانه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *