مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع کنسرو تن ماهی درجه 1

پخش انواع کنسرو تن ماهی درجه 1

برطرف کردن ناراحتی چشم با مصرف تن ماهی

خوردن کنسرو تن ماهی هایی که حاوی امگا3 برای کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی بسیار مفید است، زیرا این ماده مغذی میزان چربی‌های بد خون (LDL-کلسترول و تری گلیسریدها) را کاهش داده و میزان کلسترول خوب یا HDL را افزایش می‌دهد؛ همچنین این ماده با پایین آوردن تجمع پلاکت از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند؛ با کاهش سلول‌های اندوتلیال و تولید مشتقات پلاکت عامل رشد، از ضخیم شدن رگ‌ها جلوگیری می‌کند؛ فعالیت مشتقات شیمیایی سلول‌های دیواره رگ‌ها که باعث آرامش و باز شدن رگها می‌شود را افزایش می‌دهد؛ تولید پیام آورنده‌های شیمیایی به نام سیتوکسین‌ها را نیز کم می‌کند (موادی که در واکنش التهاب مربوط به سختی رگ‌ها نقش دارند.)و می تواند بینایی افراد را تا حد زیادی بالا ببرد چون تمام مواد املاحی مورد نیاز بدن را دارد.دژنراسیون ماکولای چشم مربوط به پیری یک بیماری چشمی است. ممکن است این بیماری ابتدا یک چشم و سپس چشم دیگر و یا اینکه همزمان هر دو چشم را مبتلا کند. این بیماری مرکز شبکیه چشم را درگیر می کند و به تدریج بینایی را ضعیف می کند تا اینکه به نابینایی منجر می شود. اکثراً بیماران مبتلا بین 65 تا 75 سال دارند. ماهی تن حاوی ترکیبات طبیعی مفیدی است که در پیشگیری از این بیماری تأثیر دارند. نتایج پژوهش های متعدد نشان می دهند که کپسول های امگا 3 تأثیر زیادی در پیشگیری از بیماری دژنراسیون ماکولای چشم دارند. مصرف یک وعده ماهی تن در ماه حاوی این ترکیبات چرب بوده و جایگزین طبیعی برای آن ها محسوب می شود.

پخش انواع کنسرو تن ماهی درجه 1

وجود جیوه در تن ماهی های بازاری

جیوه از طریق نیروگاه های زغال سنگ و دیگر شرکت های صنعتی وارد طبیعت می شود. جیوه ای که وارد هوا و آب اقیانوس می شود در بدن جانوران دریایی و ماهی ها تجمع می کند.به طور کلی، ماهی هر چقدر بزرگتر باشد پتانسیلش برای داشتن سطوح بالای جیوه نیز بیشتر است.نگرانی درباره جیوه این است که می تواند در انسان روی مغز وسیستم عصبی تاثیر بگذارد. نگرانی قرار گرفتن خانم های باردار و کودکان در معرض جیوه بیشتر است چون تاثیر آسیب پذیریش روی آنها بسیار بیشتر است.همه ماهی های تن به یک اندازه جیوه ندارند. سطح جیوه و دیگر آلاینده ها، می تواند به نوع ماهی، جایی که صید شده، و اندازه اش بستگی داشته باشد.همچنین به خاطر داشته باشید، اگر خواستید ماهی تن خریداری کنید ماهی تن سبک معمولا ً نسبت به ماهی تن الباکور سطح جیوه کمتری دارد.به طور کلی سعی کنید از مراکز فروش معتبر و نمایندگی های مجاز شرکت ها تن ماهی را تهیه کنید که از کیفیت محصولات مطمعن باشید تا دچار مشکل نشوید.

پخش انواع کنسرو تن ماهی درجه 1

قیمت روز تن ماهی درجه 1 لذیذ

خیلی ها امروز در بحث کنسرو تن ماهی به دنبال یک تن ماهی با کیفیت هستند و قیمت برایشان مهم نیست و خیلی ها دنبال یک تن ماهی ارزان هستند و کیفیت برایشان مهم نیست نگران نباشید شرکت آوین کنسرو با برندهای روز بازار ایران مانند اصالت،دلپذیر،تاپسی،ناگیان،کالچر، اورگانا،درج،گراتیس،شبدیز،کیمبال،پیک،ساحل طلایی،ریمو،شبنم و چینود در طعم های مختلف و با استفاده از ماهی هوور و گیدر به بازار عرضه می کند و نگرانی مشتری را برای خرید برطرف کرده زیرا شما هر محصولی با هر کیفیت و قیمتی بخواهید را امروز به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم.فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

پخش انواع کنسرو تن ماهی درجه 1

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.