مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واحد فروش کنسرو قلیه ماهی در تهران

واحد فروش کنسرو قلیه ماهی در تهران

کاهش بیماری های عروقی با مصرف کنسرو قلیه ماهی

قلیه ماهی یکی از غذا های لذیذ و خوشمزه جنوب کشورمان می باشد که بسیار مقوی و دارای املاح معدنی و ویتامین بوده و این بخاطر استفاده از ماهی و سبزیهای معطری است که در این نوع غذا استفاده می شود.ماهی بخاطر داشتن ویتامین D در این غذا باعث شد این غذا یکی از غذا های مقوی باشد که آن را از سایر غذاها متمایز می کند.کتسرو قلیه ماهی، یک غذای سنتی است که در جنوب کشور بسیار رایج و متدوال است. این غذا مانند خورشت می‌ماند و باید آن را با کته سرو کرد. ترشی این غذا بخاطر تمبر هندی آن است پس آن را با هیچ چیز جایگزین نکنید. استفاده از گوشت ماهی، علاوه بر خواص عالی ماهی، یک مزیت دیگر دارد و آن مناسب بودنش برای افراد دارای چربی خون بالا و ناراحتی قلبی است.معمولا نوع ماهی که در هر شهر برای طبخ این غذا استفاده می‌شود متفاوت است. در بندرعباس از ماهی شیر یا زبیدی استفاده می‌کنند. در اهواز علاوه بر ماهی‌هایی مثل میش ماهی و هامور، گاهی در قلیه میگو هم می‌ریزند. در بندر گناوه قلیه را با ماهی سرخو یا همار می‌پزند.به همین دلیل برای اینکه همه مردم بتوانند از خواص آن استفاده کنند به صورت کنسرو قلیه ماهی آماده شده و به فروش می رسد.

واحد فروش کنسرو قلیه ماهی در تهران

شرایط نگهداری کنسرو قلیه ماهی در منزل

هيچ مي‌دانيد كنسرو براي اولين بار چه زماني و چگونه به عنوان يك روش نگهداري غذا ابداع شد؟ كلمه كنسرو از لغت يوناني «کنسروار» به معني محافظت كردن گرفته شده است. بنابراين مي‌توان گفت هدف از كلمه كنسرو كردن در صنايع غذايي، ايجاد شرايطي است كه بتوان تحت آن شرايط محصول مورد نظر را براي مدت طولاني نگهداري كرد. در نتيجه از نقطه نظر كلي، تمامي‌روش‌هاي نگهداري مانند استفاده از حرارت، سرما، مواد افزودني، اشعه و… در واقع نوعي روش كنسروسازي به حساب مي‌آيند.حداقل زمان نگهداری بعد از باز کردن فقط چند ساعت است.

  • اگر کنسرو را جوشاندید ولی استفاده نکردید، مشکلی نیست اما هر گاه خواستید در آن را باز کنید،
  • دوباره قوطی را بجوشانید زیرا ممکن است طی این مدت تعدادی از‌ هاگ‌های باکتری فعال شده و سم تولید کرده باشند.
  • به همین دلیل توصیه بر این است که همیشه همه قوطی‌های کنسروشده مواد غذایی را دقیقا قبل از مصرف بجوشانید
  • محل نگهداری کنسرو بعد از جوشاندن درصورت عدم مصرف نباید خیلی خنک باشد .
  • مهم این است محل نگهداری دارای نوسان دمایی نباشد زیرا باعث می شود کنسرو به نقطه شبنم برسد و سطح قوطی را رطوبت بگیرد.
  • این رطوبت باعث زنگ زدگی ، سوراخ شدگی و فاسد شدن محتویات کنسرو شود.
  • در انتها سایت آسان بسان از شما دعوت می کند، برای اینکه خرید های خود را سریع و آسان تهیه کنید و از خرید های خسته کننده و چند ساعته راحت شوید، بر روی کلیک کرده اپلیکیشن آسان بسان را نصب و خریدهای خود را به راحتی در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

واحد فروش کنسرو قلیه ماهی در تهران

خرید عمده کنسرو قلیه ماهی درجه یک

همانطور که همه می دانید کنسرو قلیه ماهی غذای محبوب مردم جنوب کشور است که علاقه شدیدی به مصرف کنسرو قلیه ماهی دارند وآن هم به خاطر طعم فوق العاده عالی این کنسرو خوشمزه است.و مصرف کنسرو قلیه ماهی در جنوب کشور باعث شده که مردم سراسر ایران به خصوص تهران روبه خرید کنسرو قلیه ماهی بیاورند و این امروز به اقتصاد و چرخه تولید این کنسرو خوشمزه کمک می کند.شما برای سفارش و خرید عمده می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر ما یا مراکز فروش و پخش عمده ما دو برند کنسرو قلیه ماهی درج و اورگانا را تهیه کنید و یا با مراجعه حضوری با قیمت درب کارخانه محصول را خریداری کنید.فقط کافیست با یک تماس مشاوره رایگان برای خرید بگیرید.

واحد فروش کنسرو قلیه ماهی در تهران

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.