مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش کنسرو چینود خوش طعم

نمایندگی پخش کنسرو چینود خوش طعم

انواع طعم های کنسرو چینود

گروه صنایع غذایی چینود با همکاری شرکت آوین کنسرو برای فعالیت در عرصه تجارت و رقابت صنایع غذایی اهدافی را تعیین نموده است که از آن جمله بهبود رضایتمندی مشتریان و به زبانی مشتری مداری، بهبود ایمنی و سلامت کلیه محصولات و کاهش مخاطرات غذایی، تلاش در جهت افزایش میزان فروش، توسعه تن ماهی می باشد و در این راستا مدیریت بازاریابی و فروش محصولات گروه صنایع غذایی چینود ماموریت یافته است که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای روزافزون داخلی، صادرات محصولات را با هدف کمک به رشد اقتصادی کشور در اولویت فعالیت های خود قرار دهد. هم اینک این گروه تولید کننده انواع محصولات با نام های تجاری چینود، شیوه، چیلک، چینوش با عزم راسخ و همت بلند مدیران، مسئولان و کارکنان پر تلاش خویش گام به گام مدارج پیشرفت و موفقیت را طی می کند و درصدد است با اجرای طرح های توسعه شرکت و از آن جمله تولید رب گوجه فرنگی و ماء الشعیر و نوشابه های گازدار به عنوان یک گروه صنایع غذایی پویا و پیشرفته نقشی شایسته در پویایی و نشاط صنایع غذایی کشور ایفا نماید.و هم اکنون در زمینه تولید انواع کنسرو ماهی سفید، کنسرو لوبیا،کنسرو مرغ درحال فعالیت است.

نمایندگی پخش کنسرو چینود خوش طعم

کالری موجود در کنسرو تن چینود

کالری کنسرو ماهی باتوجه به اینکه در روغن یا آب کنسرو شده باشد، متفاوت است. به طور معمول هر ۱۰۰ گرم تن ماهی کنسرو شده در روغن ۱۸۶ کالری دارد، در نظر داشته باشید که کالری ماهی تن کنسرو شده در آب کمتر است.ماهی تن نسبت به گوشت گاو و مرغ میزان کالری و چربی کمتری داشته، به طوری که ۹۹ گرم از ماهی تن سبک کنسرو شده در آب فقط ۸۶ کالری و یک گرم چربی دارد. همین میزان از سینه مرغ کبابی بدون پوست حاوی ۱۶۵ کالری و 3/6 گرم چربی و همچنین همین مقدار از فیله گاو گریل شده حاوی ۱۹۸ کالری و 8/3گرم چربی است. برای کاهش وزن ۴۵۳ گرم در هفته، باید ۵۰۰ کالری از میزان دریافت روزانه خود را کم کنید.با توجه به آزمایش ها و تحقیقات صورت گرفته هر 180 گرم کنسرو تن ماهی چینود حدود 560 کالری دارد که این نشان از کیفیت بالای محصولات چینود است.

نمایندگی پخش کنسرو چینود خوش طعم

صادرات کنسرو چینود به خاورمیانه

شرکت آوین کنسرو فیله ماهی با تولید برند چینود در بازار ایران شروع به فعالیت کرد و پس از مدت ها تلاش و جا انداختن برند کنسرو تن ماهی چینود در بین مردم به فکر صادرات این محصول به کشورهای اروپایی افتاد و با تکیه بر تخصص جوانان ایرانی تمام سیستم های خود را به روز کرد و شروع کرد به تولید محصولات فوق کیفیت بالا برای رقابت با برندهای خارجی و امروز موفق شدیم ارزآوری فراوانی برای ایران داشته باشیم صادرات کنسرو خوب است به شرطی که اصول درست صادرات را رعایت کنیم اصولی مانند:يك فعاليت صادراتي از مرحله خريد، توليد، بسته بندي و آماده‌سازي شروع مي‌شود و پس از طي امور گمركي داخل كشور و كشور مقصد به دست خريدار خارجي مي‌رسد، از طرف دیگر باید به انتقال پول نیز توجه کنید. با توجه به تحریم‌های بانکی، حتما باید مکانیزم مناسبی برای انتقال وجه در نظر بگیرید.مهمترین مسئله در صادرات این است که شما بتوانید محصول خود را در کشور خارجی به فروش برسانید. پیش از صادرات، باید با استفاده از ابزارهای مختلف، در کشورهای دیگر مشتری پیدا کنید. شرکت در نمایشگاه‌ها، همکاری با کریدور صادراتی، همکاری با شرکت‌های صادراتی و… برخی از این ابزارها هستند.

نمایندگی پخش کنسرو چینود خوش طعم

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.