مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی تن ماهی فلفلی

نمایندگی تن ماهی فلفلی

خریداران تن ماهی فلفلی

تن ماهی فلفلی از جمله طعم های جدیدی است که برای این کنسرو به کار برده می شود. در گذشته تن ماهی هیچ گونه طعم دهنده اضافه ای نداشت. اما امروزه برای جلب رضایت ذائقه های مختلف این ماده غذایی با طعم های مختلفی روانه بازار می شود. طعم هایی همچون روغن زیتون، شوید، کچاب و… در این بین نیز برخی از شرکت های تولید کننده از فلفل برای مزه دار کردن ماهی تن استفاده می کنند. تن ماهی فلفلی نسبت به دیگر طعم ها، تندی بیشتری دارد اما این موضوع تنها دلیل برای مصرف آن نیست. با ما همراه باشید تا با چرایی مصرف تن ماهی تند و فلفلی بیشتر آشنا شوید.در پاسخ به این سوال که چرا تن ماهی فلفلی را می توان بیشتر از یک تن ماهی ساده مصرف نمود دلایل زیادی می توان ارائه نمود. از تغییر طعم تا خاصیت های آن از جمله مواردی است که بر شمرده می شود. برای دریافت پاسخ کامل و مبسوط این سوال در ادامه برخی از موارد مثبت درباره تن ماهی با طعم فلفل بیان شده است.

نمایندگی تن ماهی فلفلی

قیمت تن ماهی فلفلی در سالیان اخیر

بسیاری از افراد بو و طعم ماهی را دوست ندارند به همین خاطر از مصرف آن امتناع می کنند. شاهد موارد بسیاری بوده ام که برخی به محض باز کردن تن ماهی و استنشاق بوی آن دیگر علاقه ای به خوردنش ندارند. تن ماهی فلفلی می تواند راه حلی برای این افراد باشد تا بتوانند به مصرف ماهی تن روی آورده و از خواص فراوان آن برخودار شوند.در این نوع تن ماهی به دلیل وجود فلفل، تا حد زیادی طعم ماهی احساس نشده و تندی بر آن غلبه دارد. حتی بوی فلفل نیز بوی ماهی را متعادل می کند. پس کسانی که بو و طعم ماهی برایشان خوشایند نیست و از یک طرف دوست دارند ماهی را به خاطر خاصیت های زیادی که دارد مصرف کنند می توانند از تن ماهی فلفلی  استفاده کنند. کسانی که کلا با تندی میانه خوبی نداشته و یا نسبت به فلفل حساسیت دارند بهتر است این نوع تن ماهی را میل نکنند. زیرا قطعا باب میل آنها نخواهد بود. البته هر غذایی ارزش یک بار امتحان را دارد. چه بسا که تن ماهی با طعم فلفل را خورده و عاشق آن شدید! اما این توصیه فقط برای کسانی است که تندی را دوست ندارند و گرنه اگر به فلفل حساسیت دارید از خوردن آن دوری کنید.اما امروز قیمت تن ماهی فلفلی نسبت به بقیه تن ماهی ها تغییر چندانی نداشته و به همان قیمت قبل به قیمت درب کارخانه و به صورت تکی و عمده به فروش می رسد.

نمایندگی تن ماهی فلفلی

نمایندگی تن ماهی فلفلی

امروز داشتن نمایندگی تن ماهی فلفلی در سراسر کشور خیلی خوب است زیرا کمک می کند تا محصولات ما و برندهای ما در سراسر کشور شناخته شوند و همه از خرید کردن و خوردن آن ها لذت ببرند.برای داشتن نمایندگی برندهای ما یعنی اورگانا،گراتیس و تاپسی و بقیه برندها باید با کارشناس ما ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی تن ماهی فلفلی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *