مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع خرید تن ماهی شویدی گلکسی درجه1

مرجع خرید تن ماهی شویدی گلکسی درجه1

افزایش سطح تمرکز با خوردن تن ماهی

اُمگا ۳ در برخی مغزها و سبزیجات یافت می‌شود، اما ماهی‌های چرب مانند تونا و سالمون بهترین منابع غذایی برای این نوع اسیدهای چرب هستند. اسیدهای چرب تشکیل‌دهنده خانواده اُمگا ۳ از اسیدهای چرب ضروری (EFAs) هستند که نقش مهمی در عملکرد مغز دارند. از این دست از اسیدها، دوکوزاهگزانوئیک اسید و ایکوساپنتانوییک اسید در ماهی‌های چرب موجود است. بخش قابل توجهی از مغز از اسیدهای چرب متعلق به خانواده اُمگا ۳ تشکیل شده است که در عملکرد مغز و ارتقای حافظه اهمیت ویژه‌ای دارند. مشخص شده است که سطح اسیدهای چرب ضروری دوکوزاهگزانوئیک اسید و ایکوساپنتانوییک اسید در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) پایین است.و همچنین روغن ماهی می‌تواند به کاهش خستگی ذهنی و بهبود زمان واکنش در انجام فعالیت‌های شناختی کمک کند. با این حال شواهدی علمی مبنی بر آن وجود دارد که اسیدهای چرب امگا ۳ که از مصرف مستقیم ماهی تامین می‌شوند در مقایسه با مکمل‌ها به طور موثرتری توسط بدن جذب می‌شوند.
مرجع خرید تن ماهی شویدی گلکسی درجه1

پتاسیم موجود در تن ماهی شویدی

یکی از بزرگترین مشکلات تغذیه جوامع امروزی این است که سدیم زیاد و پتاسیم کمی مصرف می‌کنند. مطالعات نشان می‌دهند که افزایش جذب پتاسیم و کاهش نمک و سدیم تا ۲۱ درصد ریسک حمله قلبی را کاهش می‌دهد.پتاسیم با محافظت از رگ‌های خونی در مقابل ضخیم شدن و آسیب اکسیداتیو، به بدن کمک می‌کند. هر بزرگسال باید روزانه ۴۷۰۰ میلی گرم پتاسیم دریافت کند. پتاسیم زیادی می‌تواند خطرناک باشد. خوراکی‌های زیر به بدن شما کمک می‌کنند تا پتاسیم کافی را دریافت کند.تن ماهی‌های شویدی و پرگوشت مانند هالیبوت و ماهی تن حدوداً در هر ۸۵ گرم ۵۰۰ میلی گرم پتاسیم دارند. ماهی روغن و حتی قزل آلای رنگین پرورشی هم پر از پتاسیم هستند. ولی پتاسیم تنها دلیل اضافه کردن ماهی به برنامه غذایی نیست. خوردن دائم ماهی، عمر شما را افزایش می‌دهد، زیرا چربی‌های سالمی در ماهی تازه وجود دارد. به گفته پژوهشگران دانشگاه هاروارد، برنامه‌ای که در آن ماهی زیاد باشد، ریسک مرگ در اثر بیماری قلبی را نیز تا ۳۵ درصد کاهش می‌دهد.

مرجع خرید تن ماهی شویدی گلکسی درجه1

معتبرترین فروشنده تن ماهی شویدی گلکسی

فروشنده حرفه ای (بازاریاب) در هر بازاری چه خوب یا چه بد باید قوانین و دستورالعمل‌ ها را برای موفقیت رعایت کند و بدون رعایت این اصول امکان به دست آوردن یک فروش موفق میسر نمی باشد.ما در شرکت آوین کنسرو یک تیم خیلی خوب با متخصصین خبره و درجه یک تمام شرایط یک فروش عالی را ایجاد کرده ایم تا بتوانیم بهترین و باکیفیت ترین تن ماهی شویدی بازار را با برند گلکسی در اختیار شما قرار دهیم تن ماهی شویدی گلکسی در بازار ایران خیلی کم پیدا می شود و در فروشگاه های ما و نمایندگی های ما شما هر چه قدر تن ماهی شویدی گلکسی بخواهید موجود است فقط کافیست با ما در ارتباط باشید تا بهترین ها را به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار دهیم.

مرجع خرید تن ماهی شویدی گلکسی درجه1

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.