مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو ماهی شیوه در عمده فروشی ها

قیمت کنسرو ماهی شیوه در عمده فروشی ها

کنسرو ماهی مناسب برای تنگی نفس

در حال حاضر افراد زیادی به آسم آلرژیک مبتلا هستند که شاید حتی خودشان هم خبر نداشته باشند. تنگی نفس، سرفه‌های مکرر و … که به دلیل آلرژی و حساسیت ایجاد می‌شود. از این دسته است، درمان آسم و تنگی نفس با تغذیه سالم امکان پذیر است. و حتی می‌توان با درمان خانگی آسم را برطرف کرد.”امگا-3″ موجود در ماهی و نقشی كه در مهار تشكیل لخته دارد، احتمال سكته های مغزی را كم می كند كه این آثار مطلوب را در خانم ها بیشتر می توان مشاهده كرد.در كسانی كه هفتهای یك بار ماهی مصرف می كنند، تا 7 درصد احتمال سكته مغزی كاهش می یابد. اگر دفعات مصرف ماهی به هفته ای 5 بار برسد، احتمال سكته ی مغزی تا 50 درصد نیز كاهش خواهدیافت.همچنین متخصصان تغذیه، مصرف ماهی با لیموترش را نیز توصیه می‌کنند چون نه‌تنها لیمو طعم بهتری به گوشت ماهی می‌دهد بلکه ویتامین C موجود در آن به جذب آهن ماهی کمک می‌کند البته باید توجه داشت که مصرف مقادیر زیاد چاشنی‌هایی چون لیموترش و انواع ترشی‌ها به‌همراه ماهی به‌دلیل آنکه هر دو طبع سردی دارند به‌خصوص برای سرد‌مزاجان توصیه نمی‌شود چون ضمن اینکه سبب بی‌حالی، ضعف و هضم سخت غذا می‌شود، تشدید‌کننده بیماریهای سرد همچون روماتیسم، آلزایمر، افسردگی و… است.

قیمت کنسرو ماهی شیوه در عمده فروشی ها

بهترین مارک کنسرو ماهی ایران

شاید برای خیلی ها سوال باشد که بهترین کنسرو ماهی ایران چه برندی است؟آیا کیفیت کنسرو ماهی های شرکت آوین کنسرو بالاست؟ما امروز یک مجموعه بزرگ تولید انواع کنسروجات در ایران هستیم که بهترین و اعلاترین تن ماهی های ایران را با جدیدترین متد روز دنبا برای مصرف شما آماده میکنیم جوری که امروز مارک های ما و برندهای ما به خاطر کیفیت بالا به کشورهای همسایه صادر می شود برندهایی مانند شیوه،اورگانا،درج،گراتیس،شونتون،شبنم،تاپسی،گلکسی و …..امروز پرفروش ترین و پرطرفداران ترین محصولات کنسروی ایران هستند که امروز با قیمت مناسب و پایین تر از قیمت بازار به فروش می رسد.

قیمت کنسرو ماهی شیوه در عمده فروشی ها

فروشگاه فروش کنسرو ماهی شیوه با بهترین کیفیت

فروش کالا به هر کسی به غیر از مصرف کننده نهایی آن کالا. عمده فروشان به عنوان واسط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا، باعث تسهیل حمل و نقل، آماده‌سازی کمیت و انبار و ذخیره‌سازی برای مشتریان می‌شونددر عصر اطلاعات معاصر، تقریباً هر کس می‌تواند بهترین قیمت را برای هر محصول با استفاده از واسطه‌های در دسترس برای خود پیدا کند. منابع آنلاین اجازه می‌دهند که مصرف کنندگان بین تأمین کنندگان مختلف و دایرکتوری‌های مختلف مقایسه و کنتراست داشته باشند، در نتیجه تعادلی بین خدمات و قابلیت استطاعت ایجاد می‌کنند. سابقاً، این نوع اطلاعات داخلی تنها برای صاحبین کسب‌وکار در دسترس بود. اینترنت همه این موارد را تغییر داده است، چرا که مصرف کنندگان عادی می‌توانند از وب سایت‌های مختلف استفاده کنند.سیستم فروش مستقیم اکثر واسطه‌های درگیر در فروش مانند توزیع محصولات به صورت منطقه‌ای یا عمده‌فروشی را حذف می‌کند. به طوری که محصول از سوی تولیدکننده به سمت شرکت فروش، توزیع‌کننده یا نماینده ارسال شده و سپس به مصرف‌کننده عرضه می‌شود. پس مزیت مهم این شیوه حذف واسطه‌هاست که می‌تواند در پایین آوردن قیمت‌ها و در نتیجه فروش بیشتر کمک کند.با ما تماس بگیرید تا بهترین کنسرو ماهی شیوه را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت کنسرو ماهی شیوه در عمده فروشی ها

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.