مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو ماهی درجه یک با کیفیت خوب

قیمت کنسرو ماهی درجه یک با کیفیت خوب

خواص یک کنسرو ماهی با کیفیت

ماهي تن از دسته محصولات دريايي است كه به علت سلامت طبيعي و خواص فراوان آن، مورد توجه بسياري از خانواده‌ها و مصرف‌كنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداول ترين روش مصرف آن به صورت كنسروشده مي‌باشد.با اینکه مقدار مشخصی برای مصرف روزانه‌ی اسیدهای چرب امگا۳ توصیه نشده است، اما بسیاری از سازمان‌های بهداشتی توصیه می‌کنند که بزرگسالان سالم، روزانه دست‌کم ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلی‌گرم از EPA و DHA را مصرف کنند. EPA و DHA فواید سلامتی فراوانی دارند.شاید شما هم ازجمله خانوارهایی باشید که به ‌دلیل مشکلات اقتصادی یا سبک زندگی ناشی از کمبود وقت، مشغله‌ یا به‌دلیل ذائقه‌تان، انواع غذاهای کنسروی و کمپوت سهم زیادی در سبد تغذیه‌تان دارد. واقعیت این است که این روزها استفاده از غذا‌های آماده و نیمه‌آماده، به‌خصوص در سبد غذایی خانوارهای شهری نسبت به دوران گذشته به‌شدت افزایش یافته است. غذاهایی مانند تن ماهی که علاوه بر قیمت نسبتا مناسب، صرفه‌جویی در وقت و نبود احتیاج به آشپزی و پخت‌وپز طولانی‌مدت مزیت‌های دیگر استفاده از آن است.برای افرادی که دنبال یک برنامه غذایی ضدالتهاب می گردند ماهی تن گزینه مناسب و البته فوق العاده ای است. مصرف ماهی تن به  ویژه تن قرمز برای افرادی که از روماتیسم یا آرتریت (التهاب مفصل) رنج می برند توصیه می شود. این افراد باید سعی کنند که هر هفته حداقل یک مرتبه ماهی تن مصرف کنند. اگر به دنبال دلیل آن هستید باید بگوییم که این ماهی جزو ماهی های چرب بوده و سرشار از امگا 3 است. این اسیدهای چرب شهرت زیادی به خاطر خواص ضدالتهابی خود دارند.

قیمت کنسرو ماهی درجه یک با کیفیت خوب

نمایندگی انواع کنسرو ماهی در بازار 

پذیرش نمایندگی کنسرو تن ماهی کاری است که بسته به نیاز و تقاضای فروش کنسرو تن ماهی در سطح استان های مورد  بررسی قرار می گیرد و می توانید از طریق اینترنتی و یا تلفنی از کارشناسان مربوط به مراحل و اقداماتی را که بایستی برای دریافت نمایندگی کنسرو تن ماهی انجام شود را دریافت نمایید.شرکت آوین کنسرو یک شرکت بزرگ تولیدی انواع کنسروهای گوشتی و غیر گوشتی در ایران است که شما عزیزان برای گرفتن نمایندگی فروش انواع برندهای معروف کنسرو ماهی مانند اورگانا،گراتیس،تاپسی و …..می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت کنسرو ماهی درجه یک با کیفیت خوب

مرکز پخش انواع کنسرو ماهی به سراسر کشور

امروز اعتبار یک شرکت و تضمین کالاهای مورد اساسی آن شرکت این است که بتواند محصولات خود را با کیفیت بالا در بازار عرضه کند و این کار را شرکت آوین کنسرو با داشتن مراکز پخش معتبر خود در سراسر کشور انجام می دهد تا همه بتوانند از خواص و فواید کنسرو ماهی بهره مند شوند.ما امروز بهترین و با کیفیت ترین محصولات کنسرو ماهی را در مراکز پخش به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم.و هر برندی که شما داشته باشید را ما در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه برای شما تولید می کنیم.

قیمت کنسرو ماهی درجه یک با کیفیت خوب

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *