مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو لوبیا کارخانه ای

قیمت کنسرو لوبیا کارخانه ای

تفاوت انواع کنسرو لوبیا کارخانه ای

لوبیاچیتی ایرانی در مناطق مختلفی کشت می شود از استان مرکزی به ویژه در مناطق خمین، شازند و… گرفته تا استان های زنجان، چهارمحال بختیاری، خرم آباد، فارس و …که هر کدام دارای ظاهر و طعم متفاوت هستند.یکی از غذاهای آماده و محبوبی که در هر فروشگاه و سوپر مارکتی در دسترس است. خوراک لوبیا است. کنسرو لوبیا اورگانا از فرآوری لوبیای چیتی و قارچ همراه با سس گوجه فرنگی دارای ادویه مخصوص تولید می گردد. این محصول فراورده ای کم اسید بوده که طی فرایند استریلیزاسیون و بدون استفاده از مواد نگهدارنده تولید می گردد.انواع لوبیاها جزو منابع پروتئین گیاهی هستند که در برنامه غذایی هفتگی و گاهی روزانه افراد جایگاه ثابتی دارند به طوری که مخلوط‌شان با غلات به اندازه پروتئین گوشت تأمین کننده نیاز روزانه بوده و به عنوان یک عادت غذایی مناسب توصیه می‌شود. بسیاری از ما کنسرو لوبیا را به عنوان یک غذای سریع در میان انواع کنسروها ترجیح داده‌ایم. جالب است بدانید که برای تهیه این کنسرو از لوبیای خشک استفاده می‌شود و در تهیه آن سس گوجه فرنگی به منظور طعم دادن افزوده می‌شود، به علاوه، در برخی موارد از رنگ مجازی به نام مونوسدیم گلوتامات استفاده می‌شود تا محصول رنگ بهتری داشته باشد.انواع کنسرو لوبیا مانند:کنسرو لوبیا قرمز و کنسرو لوبیا چیتی پرفروش ترین کنسرو لوبیا ها در بازار هستند.

قیمت کنسرو لوبیا کارخانه ای

خرید کنسرو لوبیا کارخانه ای

خوراک لوبیا چیتی دارای پروتئین بسیار زیادی است که میتواند به راحتی جایگزین گوشت شود. بنابراین برای افراد گیاهخوار بسیار مفید است. لوبیا چیتی سرشار از ویتامین ب، پتاسیم، اسید فولیک، مس، آهن، فیبر بوده و همچنین دارای  کلسیم، منیزیم، منگنز، فسفر، روی، سلنیوم، مولیبدن و ویتامین ث است. بنابراین به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی و … خواص زیادی مانند درمان دیابت،درمان ریزش مو، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش یبوست، کاهش فشار خون، جلوگیری از خطر ابتلا به نقرس، جلوگیری از سکته مغزی و انواع سرطان، جلوگیری از آلزایمر، بهبود کبد چرب، درمان کم خونی،کاهش فشار خون و کلسترول خون، درمان خشکی پوست و جوش و آکنه و … دارد.و با توجه به خواص گفته شده شما عزیزان برای خرید کنسرو لوبیا از کارخانه می توانید با ما تماس بگیرید یا به دفاتر نمایندگی ما مراجعه کنید.

قیمت کنسرو لوبیا کارخانه ای

قیمت کنسرو لوبیا کارخانه ای

نوع لوبیا استفاده شده در کارخانه برای کنسرو لوبیا لوبیا ایرانی خمین است.بسته‌بندی این مدل از محصولات هپی فارم مانند دیگر کنسروهای موجود در بازار قوطی از جنس فلز می باشد.این قوطی فلزی یک درب آسان بازشو دارد و در قوطی های 380،400گرمی است که شما می‌توانید آن را به سادگی باز کرده و خوراک لوبیا چیتی داخل آن را میل فرمایید. بهتر است قبل از باز کردن درب کنسرو، قوطی کنسرو حدود 15 الی 20 دقیقه در آب جوش جوشانده شود.

قیمت کنسرو لوبیا کارخانه ای

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *