مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو ذرت خوراکی

کنسرو ذرت خوراکی

خواص ذرت چیست؟ طرز تهیه ذرت به چه شکل است؟چرا از ذرت به عنوان یک منبع غذایی مقوی نام می برند؟آیا میدانید چند نوع ذرت وجود دارد؟

یکی از غلات مهم است که پس از گندم بیشترین اراضی جهان را به خود اختصاص داده است.ذرت سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن بوده و نیز منبع مناسبی از فیبر محسوب میشود و سرشار از کالری است که در این بین کنسرو ذرت یکی از انواع کنسروهایی است که شما میتوانید از آن در طرز تهیه انواع سالادها مانند سالاد ماکارونی و انواع سوپ استفاده کنید.

ذرت را از لحاظ شکل ظاهری و دانه های آن به انواع زیر تقسیم می کنند.

ذرت دندان اسبی(DENT CORN)

این گروه از دانه ذرت ها از دو قسمت سخت و نرم تشکیل شده است.معمولا بعد از رشد کامل و تغییر شکلی که در دانه به وجود می آید به شکل دندان اسب دندان اسبی در می آید دانه های این ذرت بزرگ و بوته های آن فوق العاده زیاد می باشد که بیشترین عملکرد را نسبت به سایر انواع درت ها را دارد.

ذرت بلوری(FLINT CORN)

دانه های این ذرت کوچکتر از دانه های ذرت دندان اسبی است و نیز دارای مقطع بلوری و شیشه ای شکل است که بیشتر مصرف علوفه ای دارد.

ذرت شیرین یا قندی(SWEET)

این ذرت دارای قند بسیار زیادی است که برای مصرف خوراکی و همچنین  به عنوان بلال و تهیه کنسروجات استفاده می شود که بیشتر این کنسرو در کشور آمریکای شمالی کشت می شود.

ذرت غلاف دار(POD CORN)

این نوع ذرت ک با سبوس پوشیده شده و جنبه تجاری و صنعتی ویا حتی فروش ندارد و فقظ برای پژوهشگران کاربرد دارد.

اما ذرت خواص دارویی نیز دارد ذرت برای پیشگیری از سرطان.روغن ذرت کلسترول خون را پایین می آورد و همچنین بیماری های پوستی را نیز درمان می کند.

اما در این بین کنسرو درت نیز یکی از پرفروش ترین کنسرو ها است که در قوطی های 500گرمی و با قیمت 5500به دست مشتری ها می رسد.

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.