مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ویژه تن ماهی گلکسی عمده در بازار

قیمت ویژه تن ماهی گلکسی عمده در بازار

افزایش عملکرد سطح مغز با تن ماهی گلکسی

همه نوع ماهی برای سلامتی بسیار مهم و با اهمیت است. ماهی را می توان به عنوان یکی از سالم ترین مواد مغذی روی زمین دانست . ماهی برای سلامت بدن و تقویت مغز فوق العاده مهم می باشد.ماهی از جمله مواد مغذی می باشد که بیشتر مردم از آن استفاده نمی کنند.مواد مغذی ای همچون پروتئین با کیفیت بالا، ید، انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن در ماهی وجود دارند.با این حال،برخی از ماهی ها از بقیه بهتر هستند؛ انواع ماهی های چرب،به عنوان سالم ترین نوع ماهی مطرح شده اند. به همین دلیل ماهی های چرب، مانند سالمون، قزل آلا، ساردین، تن و هوور و گیدر حاوی چربی فراوانی هستند.ویتامین D محلول در چربی ماده ای مغذی است که بیشتر مردم در معرض کمبود آن هستند. این ویتامین مانند هورمون استروئیدی در بدن عمل می کند.اسید چرب امگا 3 موجود در روغن ماهی نقش مهمی در عملکرد مغز و رشدش ایفا می کند. همچنین ادعا می شود روغن ماهی می تواند باعث بهبود هایی در افرادی که حافظه شان را از دست داده اند بشود مانند افرادی که دچار بیماری آلزایمر یا دیگر مشکلات شناختی شده اند.بیماری آلزایمر یکی از شایع ترین انواع زوال مغز است و می تواند روی عملکرد و کیفیت زندگی فرد تاثیری منفی بگذارد. پیدا کردن مکملی که بتواند عملکرد مغز را بهبود ببخشد می تواند زندگی افراد بسیاری را تغییر دهد.

قیمت ویژه تن ماهی گلکسی عمده در بازار

مزایای استفاده از روغن تن ماهی

اسید چرب های امگا، چربی های اشباع نشده ای هستند که مسئول بیشتز مزایای امگا 3 برای مغز و سلامت روان هستند.همانطور که گفته شد روغن ماهی اساسا حاوی دو نوع اسید چرب امگا 3 است.این دو اسید چرب اجزا غشا سلولی هستند و عملکرد ضد التهابی بسیار قوی در بدن دارند. آنها همچنین به خاطر نقش ضروریشان در رشد انسان و سلامت قلب به خوبی شناخته شده اند.در برنامه غذایی انسان EPA و DHA تقریبا به صورت انحصاری در ماهی های چرب یا روغن ماهی یافت می شود. از آنجا که بیشتر مردم به اندازه توصیه شده ماهی مصرف نمی کنند بسیاری از افراد در برنامه غذایی خود نمی توانند به اندازه کافی EPA و DHA جذب کنند.بدن می تواند EPA و DHAرا از یک امگا 3 دیگر به نام اسید آلفا لینولنیک ( ALA ) تولید کند. ALAرا می توان در بسیاری از منابع غذایی پیدا کرد از جمله گردو، بذر کتان، روغن کانولا، دانه های سویا و روغن دانه سویا.با این حال انسان نمی تواند به خوبی ALA را به EPA و DHA تبدیل کند. از این رو استفاده از روغن ماهی می تواند انتخاب مناسبی باشد، مخصوصا برای آن دسته از افرادی که زیاد ماهی نمی خورند اما همچنان می خواهند از مزایای اسید چرب های امگا 3 برخوردار شوند.

قیمت ویژه تن ماهی گلکسی عمده در بازار

تولید کننده تن ماهی گلکسی به صورت عمده

شاید امروز خرید از یک برند عالی برایتان مهم باشد،شاید به دنبال این هستید که بدانید کدام برند تن ماهی امروز محبوبیت زیادی دارد،و اینکه تن ماهی را به صورت عمده و ارزان از کجا تهیه کنیم؟خیلی خوب است که امروز سایت شرکت آوین کنسرو را پیدا کرده اید تمام محصولات ما امروز برندترین محصولات بازار هستند که با قیمت های مناسب به فروش می رسند در بین تمام برندهای حال حاظر بازار ایران تن ماهی گلکسی یک تن ماهی با کیفیت از ماهی هوور در یک بسته بندی شکیل است.و برای خرید تن ماهی به صورت عمده می توانید با کارشناس ما تماس بگیرید و محصول را مستقیم از درب کارخانه با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت ویژه تن ماهی گلکسی عمده در بازار

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.