مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت صدف خوراکی تازه

قیمت صدف خوراکی تازه

نحوه تشخیص صدف خوراکی تازه

امروزه صدف‌های خوراکی بخش مهمی از تولیدات شیلاتی را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به رشد روزافزون جمعیت و نیاز بیشتر به منابع پروتئینی و از سویی، کشش مصرف کنندگان به سوی غذاهای دریایی و آگاهی از ارزش و سلامت آنها، دولت‌ها به دنبال بررسی راه‌هایی برای افزایش تولید غذاهای دریایی از طریق آبزی پروری می‌باشند. مزارع پرورش ماهی و میگو با نگرانی‌های جدی زیست محیطی و اقتصادی از جمله هزینه، تسهیلات، تجهیزات، امکانات، غذا، آلودگی، بیماری‌ها، میزان تلفات حین جابجایی و در طول دوره پرورش، رسیدن به اندازه بازاری و … درگیر هستند. اما مزارع پرورش صدف‌های خوراکی مشکلات کمتری دارند. از طرفی، این موجودات با فیلتر کردن آب و حذف ذرات میکروسکوپی آن را تصفیه کرده و سبب کاهش کدورت، بهبود کیفیت آب و افزایش نفوذ نور شده و با حذف مواد مغذی از یوتریفیکاسیون آب‌ها جلوگیری می‌کنند.آیا می دانید با خوردن صدف خوراکی سطح کلاژن پوست شما حفظ شده و همین امر باعث می شود شما پوستی صاف و شاداب داشته باشید. جالب است بدانید صدف و پوسته موجودات دریایی با قندی که درون خود دارند می توانند ضایعات نخاعی را درمان کنند. در اینجا با دو نوع طرز تهیه صدف آشنا خواهید شد.اگر از مشکلات حافظه رنج می برید حتما صدف خوراکی بخورید.روی موجود در صدف کمک می کند عملکرد مغز شما بهتر باشد. صدف دو کفه ای یک جاندار است که در دسته آبزیان به حساب می رود. این دو کفه برای باز و بسته شدن از ماهیچه ای که درون صدف وجود دارد کمک میگیرند.همین ماهیچه بعد از پختن صدف قابل خوردن می باشد.

قیمت صدف خوراکی تازه

فروشندگان صدف خوراکی تازه در تهران

خریدتان را فقط از بهترین ماهی فروشی ها صورت دهید.این ها جاهایی با فروش سریع هستند و شما می توانید از تازگی ماسل، صدف و اویستر اطمینان حاصل نمایید.با وجود اینکه باز هم ممکن است مرده گیرتان بیاید، از زمان مرگ مدت طولانی سپری نشده است.یک صدف مرده چیست؟ صدف ها زنده فروخته می شوند و باید به شما واکنش نشان دهند.آن ها را روی پیشخوان گذاشته و برای لحظه ای توقف کنید.بعد ضربه ملایمی به صدف بزنید.آن باید از آنچه قبلا بوده سفت تر بسته شود.اویسترها این کار را کمی می کنند، ولی صدف ها و ماسل ها واکنش کاملا واضح دارند.شما می توانید صدف های مرده را بعد از پختن هم تشخیص دهید.صدف های مرده بعد از پختن باز نمی شوند.آن ها را دور بریزید.اسکالوپ ها انواع ویژه هستند.اسکالوپ ها تقریبا همیشه با پوست فروخته می شوند و شما ان ها را بصورت دارای بسته بندی خشک می بینید.این به معنی این است که آن ها حمل نشده و در آب نمک ذخیره سازی شده اند.آیا اسکالوپ هایی که در محیط چسبنده شیری می غلتند را دیده اید؟ بهتر است بی خیال آن ها شوید.خرید اسکالوپ های یخزده و بخوبی وکیوم شده که کاملا خوب هستند بهتر از این است که اسکالوپ موجود در بسته بندی تر و بنجل خریداری گردد.

قیمت صدف خوراکی تازه

قیمت صدف خوراکی تازه

برای اطلاع از قیمت صدف خوراکی تازه و صید روز دریا باید همان روز که میخواهید سفارش دهید تماس بگیرید و قیمت بخواهید چون روزانه صید می شوند و روزانه هم فروخته می شوند چون همه مردم از خواص فوق العاده صدف خوراکی مطلع هستند امروز فروش بالایی در بازار دارد.

قیمت صدف خوراکی تازه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *