مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی در ایران

قیمت روز انواع کنسرو ماهی در ایران

تناسب اندام با مصرف کنسرو ماهی

مصرف ماهی به عنوان یک غذای سالم و در عین حال خوشمزه در بین مردم بسیار پر طرفدار است . در کنار غذاهای خوشمزه ای که می شود با ماهی تهیه کرد نظیر سبزی پلو با ماهی،ماهی سوخاری، ماهی شکم پر و غیره، خواص ماهی و نقش ماهی در سلامتی انسان بسیار حائز اهمیت است.ترکیبات گوشت ماهی ها به لحاظ پروتئین شبیه به هم و همه ماهی ها دارای مقادیر بالای پروتئین هستند اما میزان چربی در ماهی ها با هم متفاوت می باشد.برخی ماهی ها مثل ماهی سالمون و ماهی قزل آلا چربی بالاتری نسبت به سایر ماهی ها دارند و این بدین معنا نیست که این چربی ها ضرر دارند ، بلکه مصرف این ماهی ها باعث کاهش وزن و سلامتی فرد می شود و به فرد کمک می کند تا سریع تر به وزن ایده آل خود دست پیدا کند.چیزی که در مصرف ماهی جهت کاهش وزن مهم است نحوه طبخ و تهیه ماهی به شکلی است که خواص خود را از دست ندهد . از جمله روش های مناسب برای تهیه و طبخ ماهی ، پختن، آبپز کردن و بخارپز کردن ماهی است.همچنین یک راه موثر برای پایین آوردن کالری ماهی،سرو آن همراه با مرکبات تازه نظیر لیمو و نارنج است.آن چیزی که به آن اطمینان داریم این است که بطور منظم خوردن ماهی بعنوان بخشی از رژیم غذایی می تواند در کاهش وزن شما اثری شگفت انگیز داشته باشد . پس در همین راستا بهتر است که با آگاهی کامل بتوانید سالم ترین ماهی را برای کاهش وزن خود انتخاب کنید.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی در ایران

کاهش در مفاصل با مصرف کنسرو ماهی

مصرف برخی مواد غذایی خاص به طور کامل درد مفاصل را از بین نمی برد، اما انتخاب های غذایی درست می تواند به کاهش درد و ناراحتی در مفاصل کمک کرده و از بروز التهاب پیشگیری کنند که می تواند نقش چشمگیری در بهبود کیفیت زندگی و توانایی شرکت در فعالیت هایی که از آنها لذت می برید، داشته باشد.اسیدهای چرب امگا-3 موجود در ماهی و غذاهای دریایی به واسطه توانایی های ضد التهاب خود شناخته شده هستند. از جمله بهترین منابع برای این مواد مغذی می توان به ماهی های سالمون، تن، ساردین، هرینگ، قزل آلا، و صدف سیاه اشاره کرد. مصرف دو تا سه وعده از این مواد غذایی در هفته توصیه شده است.همچنین روغن ماهی از ترشح ترکیبات خاص که باعث التهاب مفاصل در بیماری آرتروز می شود جلو گیری می کند. افزودن روغن ماهی به رژیم غذایی می تواند به صورت چشم گیری به کاهش درد آرتروز کمک کند.روغن ماهی همان روغن کبد ماهی نیست، اگر چه ممکن است هر دو آنها برای درمان درد آرتروز توصیه شوند. با این حال، برای افزایش دریافت اسیدهای چرب اُمگا 3، که برای مقابله با ورم مفاصل بسیار مهم هستند، فرد باید دوز مناسب از روغن ماهی را دریافت کند.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی در ایران

صادرات کنسرو ماهی از مشهد به عراق

شرکت ما با داشتن یک تیم و مجموعه قوی در تولید و صادرات انواع تن ماهی به کشورهای همسایه حرف اول را می زند امروز یکی از شهرهای قطب صنعتی ایران مشهد مقدس است که امروز انواع کنسروجات را با طعم ها و قیمت های مختلف با بسته بندی های زیبا روانه بازار می کند که دربین تمام این محصولات کنسرو تن ماهی نیز امروز یکی از پرطرفدارترین کنسروهای بازار مشهد است که به دلیل کیفیت بالا به کشورهای همسایه مانند عراق ارسال می شود تا به ارزآوری و چرخه اقتصادی مشهد کمک کندبرندهای اورگانا،سیحون،چینود،تاپسی،گلکسی،درج،کیمبال و …..شما هم برای خرید کنسروجات کارخانه های مشهد با ما تماس بگیرید.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی در ایران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.