مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تولید کنسرو ماهی

قیمت تولید کنسرو ماهی

طرز تهیه کنسرو ماهی

یکی از مهم‌ترین روش‌های آماده سازی یا فرآوری مواد خوراکی، حرارت دادن آنها می‌باشد. استفاده از حرارت نه تنها سبب بهبود کیفیت خوراکی(Eating Quality) مواد غذایی می‌شود، بلکه از طریق کاهش سرعت یا توقف فعالیت‌های شیمیایی، آنزیمی و باکتریایی، قابلیت نگهداری آنها را نیز افزایش می‌‌دهد.در مورد ماهی و دیگر فرآورده‌های دریایی نیز، حرارت دادن آنها ابتدا به منظور بهبود کیفیت خوراکی و در مرحله بعد جهت متوقف ساختن فعالیت‌های میکروبی و شیمیایی انجام می‌گیرد. فرآیند حرارتی در ماهی سبب نرم شدن بافت‌‌ها، تغییر ماهی پروتیینها، کاهش رطوبت و بسیاری تغییرات دیگر می‌شود و از طرفی ماندگاری آن را بهبود می‌بخشد. منظور از کنسرو نمودن ماهی نیز تهیه محصولی است که بتوان آن را برای مدت طولانی حفظ نمود و در پایان مدت نگهداری نیز مطمئن بود که محصول سالم و قابل مصرف است.مهم ترین نکته در تهیه کنسرو ماهی نوع ماهی استفاده شده است که باید ماهي‌هاي مورد استفاده در تهيه اين فرآورده، بايد سالم، بدون عيب، تميز و حتي‌المقدور از يک گونه باشند. دارا بودن پوستي با درخشندگي شفاف و طبيعي، با بوي ماهي تازه صيد شده، عضلات سفت و ارتجاعي، چشم‌هاي روشن و شفاف و طبيعي، نشان دهنده کيفيت خوب اين ماهي‌هاست. ماهي‌هاي مورد مصرف در تهيه اين کنسرو مي‌تواند تازه يا منجمد باشد. در صورت استفاده از ماهي‌هاي منجمد حتما بايد زمان ماندگاري و نحوه انجماد آن در سردخانه، طبق مشخصات مندرج در استاندارد ملي مربوط باشد.

قیمت تولید کنسرو ماهی

زمان جوشاندن کنسرو ماهی

رعایت نکات ساده در خرید و پخت و پز مواد غذایی می‌تواند ابتلای به بیماری‌ها را به صفر برساند. بوتولیسم، بیماری کشنده‌ای که نوعی مسمومیت غذایی می‌باشد، اما از آن چندپله خطرناک‌تر است و می‌تواند در فاصله فقط یک شبانه‌روز تا مرگ برود.کنسرو تن ماهی در صورت نگهداری در شرایط نامناسب یا انقضای تاریخ مصرف آن، به سرعت فاسد می‌شود و مسمومیت بسیار جدی به نام مسمومیت بوتولیسم را ایجاد می‌کند که می‌تواند سبب مرگ شود.زمانی کنسرو ماهی را خریداری می کنید حتما به تاریخ تولید و انقضا آن توجه کنید و کنسرو ماهی را حدود 20 دقیقه بجوشانید و سپس مصرف کنید و از گذاشتن تن ماهی بازشده در یخچال جدا خودداری کنید.

قیمت تولید کنسرو ماهی

قیمت تولید کنسرو ماهی

کنسرو تن ماهی دارای خواص فوق العاده زیاد می باشد و امروز در بازار ایران طرفداران زیادی دارد شاید تنها شرکتی که تولیدات فوق العاده زیاد با برندهای معروف بازار را دارد صنایع غذایی آوین کنسرو است که امروز بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی ها را با قیمت درب کارخانه و با تخفیفات فوق العاده عالی روانه بازار کرده است که معروفترین آنها تاپسی و اورگانا در طعم های متفاوت است.

قیمت تولید کنسرو ماهی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *