مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی عمده در نمایندگی ها

قیمت تن ماهی عمده در نمایندگی ها

فروش انواع تن ماهی ارزان

بهترین تن ماهی ایران امروز از ماهی هوور درجه یک تولید می شود.چون هم کیفیت بالاتری دارد و هم قیمت مناسبی دارد.ماهی هوور یا ویر (Longtail Tuna) که نام علمی آن Thunnus tonggol است و از خانواده Scombridae (تون ماهیان) می باشد. طول این گونه حداکثر می تواند به 130 سانت برسد. این ماهی که نام محلی اش گواب است در سراسر  دریای عمان و بخش شرقی خلیج فارس تا حوالی بندر لنگه دیده می شود و به دلیل مصارف خوراکی از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است. رنگ قرمز تن استوایی و رنگ آبی تن معتدل. این نوع ماهی خیلی سریع شنا می‌کند و سرعت حرکت آن به ۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بعضی از انواع تن خونگرم می‌باشند. برخلاف انواع دیگر ماهی که گوشت سفید دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز دارد. از آنجا که ماهی تن بدون تیغ است و به راحتی فیله میشود و از سوی دیگر به خاطر طعم عالی اش در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد.واژه کنسرو یک لغت یونانی است که به معنی حفظ کردن است درواقع در صنایع غذایی هر ماده غذایی را که بتوان تا مدت‌زمان طولانی نگهداری و حفظ کرد را درواقع کنسرو می‌گویند. برای آماده‌سازی کنسرو ماهی عموماً از آبزیان متفاوتی مثل میگو، خرچنگ و میوه‌های دریایی استفاده می‌شود و ماهی‌های ریز و یا فیله‌ای را بسته به نوع محصول برای بسته‌بندی کردن کنسرو مورداستفاده قرار می‌دهند. از انواع سس‌ها، روغن‌زیتون و یا مواد دیگر نیز در راستای خوشمزه‌تر شدن کنسرو ماهی عموماً استفاده می‌شود.

قیمت تن ماهی عمده در نمایندگی ها

خرید تن ماهی 180گرمی

برای تولید کنسرو تن ماهی از انواع ماهی تنآبزیان متفاوت استفاده می‌شود، اما عمده‌ترین نوع ماهی که به کار گرفته می‌شود شامل ماهی گِباب، تون، گیدر، زرده یا صارم است که استقبال بسیار زیادی نیز از آن‌ها شده است. گوشت ماهی تن ۱۲۱ درجه به مدت یک ساعت حرارت می‌بیند و بسیاری از سخت‌پوستان و پستانداران این درجه حرارت را نمی‌توانند تحمل کنند و به قولی گوشت آن‌ها از هم باز می‌شود. در ایران عموماً برای تولید تن ماهی از ماهی گیدر و هوور استفاده می‌کنند ازآنجایی‌که صید سنتی محدودیت دارد امکان تأمین تمام ماهی تن در سال فراهم نیست.هرکدام از ماهی‌ها ویژگی‌های ظاهری متفاوتی نسبت به دیگری دارند که قطعاً این امر بر روی طعم و مزه آن‌ها بی‌تأثیر نیست. برخی نمونه‌ها حتی رنگ‌های تیره‌تر و یا سرخ‌تری دارند که به دلیل طبع گرم آن‌ها است. شما می‌توانید متناسب با نوع علاقه‌مندی و ذائقه خود از کنسرو ماهی دلخواه خود استفاده کنید. در فرآیند آماده‌سازی این ماهی‌های کنسروی نیز از سبزیجات، روغن‌های گیاهی و نمک‌های دریایی استفاده می‌شود که بروی مزه نهایی بسیار تأثیرگذار است.که امروز در قوطی های 180گرمی فوق العاده زیبا با برندهای نام آشنا و دربسته بندی زیبا روانه بازار می شوند.

قیمت تن ماهی عمده در نمایندگی ها

پخش انواع برندهای تن ماهی به سراسرکشور

امروز برندهای زیادی در ایران در حال تولید انواع کنسرو ماهی هستند که اگر بخواهیم همه آنها را به شما معرفی کنیم فوق العاده زمان شما را می گیرد در بین تمام برندها شرکت آوین کنسرو امروز چند برند عالب و درجه را در تولیدات خود گنجانده و امروز به نمایندگی ها و مراکز پخش خود در سراسر کشور ارسال می کند که فروش بالایی دارند.برندهایی مانند اورگانا،گراتیس،تاپسی،کیمبال و گلکسی و شما برای اطلاع از این برندها و قیمت آنها فقط کافیه یک تماس بگیرید و بهترین ها را بخرید.

قیمت تن ماهی عمده در نمایندگی ها

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *