مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش و پخش تن ماهی به پذیر به سراسر کشور

فروش و پخش تن ماهی به پذیر به سراسر کشور

افزایش هوش کودکان با مصرف تن ماهی

البته این مورد ممكن است اشتها آور نباشد اما ماهی چرب مانند ماهی آزاد،تن و ساردین منبع قوی اسیدهای چرب امگا3 هستند.امگا3 به طور چشمگیری به تقویت سلول‌های مغز جهت افزایش یادگیری و تمركز كمك می‌كند تحقیقات نشان می‌دهند، روغن ماهی می تواند عامل مهمی برای تقویت ضریب هوشی باشد و به مشكلات رفتاری كودكان مانند اختلال كمبود توجه و بیش فعالی كودكان كمك كند.ماهی منبع خوب پروتئین کم چرب و مملو از اسیدهای چرب ضروری امگا۳ است. به گفته محققان این اسیدها به شدت در مغز تجمع کرده و نقش مهمی در عملکرد نورولوژیکی ایفاء می کنند. این اسیدچرب برای مغز، چشم و رشد نورولوژیکی جنین ضروری است. همچنین برای سلامت چشم، قلب و مغز افراد بزرگسال هم ضروری است و موجب کاهش التهاب سیستماتیک می شود.توصیه می شود که در دوران بارداری ماهی های سرشار از امگا 3 حتما مصرف شوند. اسیدهای چرب امگا 3 به رشد نورون های مغزی کمک می کنند. اما از خوردن ماهی های حاوی مقادیر زیاد جیوه همانند شمشیر ماهی، کوسه و ماهی تن خودداری کنید. ماهی های با درصد جیوه کمتر مانند تیلاپیا و سالمون سالم تر هستند. با این حال توصیه می شود که در دوران بارداری حداکثر دو بار در هفته ماهی بیشتر مصرف نشود.امگا۳ ماده‌ای است که در تقویت سلول‌های مغز و افزایش یادگیری و تمرکز تاثیر مثبت می‎گذارد. این ماده با تاثیر در انتقال بین سیگنال‌های بین سلول‌های مغز(میانجه‌های عصبی) نقش دارد. همچنین این ماده در تقویت ضریب هوشی و مشکلات رفتاری کودکان مانند بیش‌فعالی موثر است.

فروش و پخش تن ماهی به پذیر به سراسر کشور

ارسال عمده تن ماهی به پذیر به سراسر ایران

شرکت آوین کنسرو یک شرکت بزرگ تولیدی در زمینه انواع کنسروجات در ایران است که با راه اندازی کارخانه تولید کنسرو ماهی در بوشهر و اصفهان امروز یکی از قطب های تولید تن ماهی از جمله تن ماهی فوق العاده با کیفیت و خوشمزه به پذیر است که در بازار ایران به فروش می رسد.امروز عمده کنسرو تن ماهی های ما در مراکز پخش و نمایندگی های معتبر ما در سراسر کشور عرضه می شود تن ماهی به پذیر امروز در اصفهان یک برند شناخته شده است و بیشترین ارسالی بار ما به صورت عمده از اصفهان با قیمت فوق العاده عالی و با کیفیت بالا به کل کشور ارسال می شود.

فروش و پخش تن ماهی به پذیر به سراسر کشور

خرید تن ماهی به پذیر به قیمت کارخانه

شاید برایتان سوال باشد که مگر می شود که تن ماهی را به قیمت کارخانه خریداری کرد؟مگر واسطه ها اجازه خرید مستقیم را می دهند؟تن ماهی به پذیر را به صورت عمده و مستقیم چگونه تهیه کنیم؟شرکت آوین کنسرو یک برند شناخته شده است و جای نگرانی برای خرید خوب و مناسب نیست زیرا ما بهترین تن ماهی ایران یعنی تن ماهی به پذیر را در اصفهان و با استفاده از متخصصین با تجربه تولید و با قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم ما در بازار اجازه خرید و فروش با قیمت متفاوت را نمی دهیم و شما عزیزان هم برای خرید مستقیم فقط با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولتان را تحویل بگیرید.

فروش و پخش تن ماهی به پذیر به سراسر کشور

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.