مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه تن ماهی 180 گرمی کاملا ارگانیک ساحل

فروش ویژه تن ماهی 180 گرمی کاملا ارگانیک ساحل

خوردن تن ماهی و جلوگیری از استرس

کمبود منیزیم ممکن است موجب ایجاد سردرد و خستگی شده، و با اثرات استرس ترکیب شود. یک فنجان اسفناج کمک می کند که منیزیم را افزایش دهید. آیا اسفناج دوست ندارید؟ سبزیجات برگی و سبز دیگر نیز منابع خوبی از منیزیم می باشند. یا مقداری سویای پخته شده یا فیله ماهی قزل آلا نیز دارای منیزیم زیادی می باشند.برای حفظ استرس، از ماهی های چرب طبیعی استفاده کنید. اسیدهای چرب امگا 3، که در ماهی هایی از قبیل قزل آلا و تن ماهی یافت می شوند، می توانند از بروز هورمون های استرس جلوگیری کرده، و فرد را در برابر بیماری¬های قلبی، افسردگی، و سندرم پیش قاعدگی (PMS) محافظت کنند. برای تامین مداوم امگا 3، حداقل دو بار در هفته 3 اونس ماهی چرب بخورید. افرادی که امگا 3 مصرف می‌کردند نسبت به دیگران کمتر تهاجمی بودند. این اسیدهای غیراشباع نقش مهمی در تقاطع سلول های عصبی در مغز دارند و مقابله با استرس را ترویج می‌دهند. پرفسور « لوران بیگو » استاد روان‌شناسی اجتماعی و نویسنده این مطالعه می‌گوید: بسیاری از متخصصان تغذیه و پزشکان معتقدند که بسیاری از مردم از فقر امگا 3 رنج می‌برند و آن‌ها مقدار زیادی از اسیدهای چرب امگا 6 را در محصولات چرب فرآوری شده مصرف می‌کنند. او همچنین اضافه کرد:این بدان معنی نیست که ما به مکمل های غذایی وابسته شویم و می‌توانیم بجای آن از غذاهای طبیعی که غنی از امگا 3 هستند مانند ماهی و … استفاده کنیم.

فروش ویژه تن ماهی 180 گرمی کاملا ارگانیک ساحل

ارزش معدنی موجود در 100گرم تن ماهی

کالری تن ماهی باتوجه به اینکه در روغن یا آب کنسرو شده باشد، متفاوت است. به طور معمول هر ۱۰۰ گرم تن ماهی کنسرو شده در روغن 190 کالری دارد، در نظر داشته باشید که کالری ماهی تن کنسرو شده در آب کمتر است.هفته‌ای ۲ تا ۳ بار ماهی بخورید، اما بسیاری از افراد به دلیل دردسر‌هایی که پخت ماهی دارد مصرف تن ماهی را ترجیح می‌دهند. مصرف تن ماهی می‌تواند امگا۳ و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند. جالب است بدانید تن ماهی اگرچه مانند گوشت و مرغ یک منبع غنی از پروتئین محسوب می‌شود، اما کالری آن نسبت به کالری نرغ و کالری گوشت کمتر است و افرادی که از رژیم غذایی کم کالری پیروی می‌کنند، می‌توانند تن ماهی را به رژیم غذایی خود اضافه کنندماهی تن و فرآوردههای وابسته را میتوان به عنوان یکی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا که دارای کالری بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفیت بالا میباشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست که قابل هضم برای تمامی افراد میباشد.

فروش ویژه تن ماهی 180 گرمی کاملا ارگانیک ساحل

عرضه تن ماهی 180 گرمی ساحل طلایی در کشور

امروز رسالت شرکت آوین کنسرو فروش انواع کنسرو تن ماهی ساحل طلایی به سراسر ایران است تا بتواند این کنسرو را در بازار ایران معروف کند چرا که امروز از ماهی هوور درجه یک تولید می شود و در قوطی های 180 گرمی در بازار به فروش می رسد.و شما عزیزان می توانید به روش های زیر خرید کنید و از خوردن یک تن ماهی عالی لذت ببرید.

  • شرکت های پخش مواد غذایی
  • هایپرها و فروشگاه های محلی
  • نمایندگی های معتبر پخش شرکت
  • خرید آنلاین
  • خرید مستقیم از درب کارخانه فقط با یک تماس تلفنی

فروش ویژه تن ماهی 180 گرمی کاملا ارگانیک ساحل

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.