مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه تن ماهی رویال نگین

فروش ویژه تن ماهی رویال نگین

خرید بدون واسطه تن ماهی رویال نگین

امروز با وجود برندهای معروف مختلف در بازار و قیمت های متفاوت تن ماهی ها کار خریداران و مصرف کننده تن ماهی را کمی سخت کرده که امروز بهترین برند بازار کدام است؟آیا می توان به کیفیت تن ماهی ها اطمینان کرد یا خیر؟صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی انواع تن ماهی در ایران است که امروز در بندر چغادک بوشهر انواع تن ماهی را برند اورگانا و گراتیس تولید می کند ولی امروز یک برند اعلا و درجه یک دیگر با ماهی هوور تازه و صید روز تولید کرده ایم تن ماهی در روغن گیاهی رویال نگین با کیفیتی عالی و درجه یک با قیمتی مناسب در وزن 180 گرمی با درب آسان بازشو جدید وارد بازار شده است.

فروش ویژه تن ماهی رویال نگین

قیمت عمده تن ماهی رویال نگین

رویال نگین هم تن خوش‌طعم و پرطرفداری است. رویال نگین همراه با روغن گیاهی در قوطی‌های کنسرو عرضه می‌شود و وزن آن حدود 180گرم است. قیمت این تن ماهی به صورت عمده کمتر از قیمت خرده فروشی است.هر چند که استفاده از روغن گیاهی از نکات مثبت تن ماهی رویال نگین به‌شمار می‌رود اما مقدار آن در هر قوطی از این کنسرو قابل‌تأمل و محسوس است. برای کسانی که از غذاهای چرب خوش‌شان نمی‌آید، استفاده از این کنسرو احتمالا خوشایند نخواهد بود.اگر در میان نظرات کاربرانی که این محصول را از فروشگاه‌های معتبر خریده‌اند، کمی جست‌وجو کنید، زود متوجه می‌شوید که طعم خوب ماهی رویال نگین از نقاط قوت آن است، بوی بد هم نمی‌دهد و خبری از نمک زیاد در آن نیست. درب تن‌های ماهی رویال نگین هم آسان‌بازشو هستند و برای مصرف‌شان بعد از ۲۰ دقیقه‌جوشاندن (دست‌کم ۲۰ دقیقه) نیازی به درگیری با قوطی نیست.

فروش ویژه تن ماهی رویال نگین

فروش ویژه تن ماهی رویال نگین

برای آماده‌سازی تن ماهی رویال نگین از ماهی هوور درجه یک استفاده می‌شود که سطح کیفی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. معمولاً برندهای محبوب در کشور از دو نوع ماهی مرغوب گیدر و هوور بهره می‌گیرند. تقریباً ۸۰ درصد از تن ماهی رویال نگین فیله است و بیست درصد مابقی خرده است که در نوع خود متمایز است زیرا اکثر تن‌ها ۵۰ به ۵۰ از خرده و فیله استفاده می‌کنند. این تن فاقد گوشت‌های تیره در کنسروهای تن ماهی است.رویال نگین سرشار از ویتامین c، اسیدفولیک، B12، B6، B2، B1 و ویتامین A است و یک منبع گیاهی بسیار کامل است که حاوی پروتئین و کربوهیدرات نیز است. اگر می‌خواهید برای اعضای خانواده و سالمندان یک غذای سالم آماده کنید خوب است که بدانید این محصول سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌های مقاوم است.برای سفارش و خرید عمده عجله کنید.

فروش ویژه تن ماهی رویال نگین

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *