مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش قلیه میگو بوشهری ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید قلیه میگو درجه یکخرید ارزانترین قلیه میگو بوشهری

فروش قلیه میگو بوشهری ارزان، به دلایل مختلف با رونق همراه است. اولاً این ماده بسیار خوشمزه بوده و طعم کم نظیری دارد؛ افرادی که میگو دوست ندارند کافیست برای یکبار هم که شده طعم آن را بچشند. ثانیاً این ماده از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و برای علاقمندان به تندرستی پیشنهاد خوبی به شمار می رود. قیمت قلیه میگو، با توجه به مواد اولیه درون آن و مرغوبیتی که دارد متغیر خواهد بود.

فروش قلیه میگو بوشهری ارزان

نحوه تولید قلیه میگو درجه یک

نحوه تولید قلیه میگو درجه یک میگو از غذاهای دریای بسیار پرخاصیت است. متاسفانه عده ای از افراد به دلایل مختلف خود را از خوردن آن منع می کنند که البته با آگاهی از فواید بسیار ارزشند این ماده نمی توان دلیل موجهی را برای این محرومیت عنوان کرد. اما شاید یکی از این علل، عدم پخت صحیح میگو باشد که در ادامه با یکی از این روشها آشنا خواهیم شد.

نحوه تولید قلیه میگو درجه یک:

  • در ابتدا سبزی قلیه ماهی را پاک کرده و پس از شستشو، خرد کنید. این سبزیها، با چند قاشق روغن غذاخوری داخل روغن تفت داده می شود.
  • مقداری از پیاز را خرد کرده و داخل روغن سرخ کنید. در این مرحله باید سیر رنده شده نیز اضافه شود که سبب بهتر شدن طعم آن خواهد شد. به این ترکیب ادویه جاتی مانند پودر تخم گشنیز را به همراه فلفل قرمز اضافه می شود و در نهایت به ظرفی که در ان سبزی قلیه قرار گرفته اضافه خواهد شد.
  • نیمی از لیوان را از آب جوش پرکرده و داخل آن تمبر هندی بریزی و مخلوط نمایید. این محلول با عبور از صافی به مواد قلیه میگو اضافه می شود.
  • با افزودن مقداری از آب جوش به این خورشت (به اندازه ای که به غلظت مناسبی برسد.)، 1 تا 2 ساعت اجازه دهید روی شعله بماند و جا بیفتد. می توان تعدادی بوته سیر را هم به صورت درسته به این مواد اضافه کرد.
  • میگوها را پس از پاک کردن بشویید و با قرار دادن در تابه روی حرارت قرار دهید. در ابتدا به مدت 5 دقیقه نباید چیزی به ان اضافه شود. پس از کشیده شدن آب ان، با کمی روغن و زردچوبه سرخ کرده و به خورشت بیافزایید. برای گرفته شدن خامی میگو، می توان از آرد استفاده کرد. 

خرید ارزانترین قلیه میگو بوشهری

خرید ارزانترین قلیه میگو بوشهری قلیه را بسیاری از ما یک غذای جنوبی بسیار خوشمزه می دانیم. قلیه میگو اعلا به دلیل ترکیبات شگفت انگیزی که در خود جای داده است، گزینه ای عالی برای بهره مندی از ویتامینها و مواد معدنی درون میگو به شمار می رود.
خرید ارزانترین قلیه میگو بوشهری که در عین تناسب قیمت از کیفیت و مرغوبیت بالایی هم برخوردار باشد، از واحدهای معتبری که در این زمینه فعالیت دارد، صورت می پذیرد. این مراکز قلیه میگو را به صورت کاملاً بهداشتی تهیه کرده اند و از هر نظر رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفی می توان از آنها اطمینان داشت.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *