مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کنسرو ماهی عمده

فروشنده کنسرو ماهی عمده

انواع کنسرو ماهی با طعم های مختلف

تن ماهی یک غذای آماده و مقوی است، که در صورت آماده نبودن غذای خانگی این کنسرو بجای نهار و شام یا دیگر زمان ها مصرف می شوند. این محصول هر چقدر با کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد بهتر می باشد.ماهی از مواد غذایی مفید است که برای بدن لازم بوده و حاوی ویتامین‌های زیادی است. تن ماهی دارای امگا 3 زیادی است که اسید چرب امگا 3 سبب بهبودی یا حتی پیشگیری بیمارهای قلبی و عروقی در پیر و جوان خواهد شد. اغلب سرطان‌ها و دیابت نوع 2 نیز جزو بیماری‌هایی هستند که باوجوداین ویتامین در بدن کنترل خواهند شد. با مصرف تن ماهی بیماری قلبی، دردهای مفاصل خود و حتی تنگی نفستان را نیز درمان خواهید کرد.شرکت آوین کنسرو با تولبد انواع برندهای معروف و پرطرفدار سعی کرده که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را عرضه کند و انواع طعم های کنسرو ماهی مانند کنسرو ماهی اصالت،تاپسی،اورگانا،هیلاج و..در بازار ایران تولیدات فراوانی را داشته باشد.

فروشنده کنسرو ماهی عمده

قیمت کنسرو ماهی عمده

بازار داغ این روزهای ایران بر سر قیمت ماهی همه را به تکاپو انداخته که تولیدات خود را انجام دهند یا نه چون بازار ایران امروز ثبات ندارد و برسر قیمت ها درگیری ها زیاد است.بالا رفتن قیمت ماهی که صیادها صید می کنند و وارد نشدن قوطی های آسان بازشو باعث شده تا بازار ایران با رکود تولید مواجه شود و اکثر کارخانه ها به فکر جمع کردن باشند ولی در این بین صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از شرکت هایی است که امروز بهترین و با کیفیت ترین کنسرو ماهی اعلا را در حال تولید دارد و آماده صادرات و فروش تناژ بالا است برای اطلاع از انواع برندها،انواع طعم ها و لیست قیمت محصولات فقط با کارشناس ما تماس بگیرید.

فروشنده کنسرو ماهی عمده

فروشنده کنسرو ماهی عمده

انواع کنسرو ماهی شرکت ما با برندهای روز بازار اسیت و محصولات ما دارای کیفیت عالی و درجه یک می باشد. تمامی این محصولات از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و از مرغوبترین ماهی تن موجود در بازار می باشد.سفارش عمده تن ماهی به قیمت ارزان از این راه ها امکان پذیر است:

  • کارخانه ها: این ها شرکت اصلی تولیدی هستند. آنان در کار تولید انبوه می باشند و پس از آماده سازی محصولات، آن را به بازار به صورت عمده عرضه می دارند.
  • دفاتر فروش: شرکت های تولیدی و وارداتی انواع تن ماهی، دفترهایی برای فروش در شهرهای مختلف دارند. این دفتر ها در کار فروش عمده می باشند.
  • بازارهای خرید و فروش: در این مراکز فروشگاه هایی وجود دارند که عرضه کننده عمده به شمار می روند. آنان نیز قیمت های خوب و مناسب را برای خریداران عمده در نظر می گیرند. از این بازار می توان از کنسرو ماهی تاپسی،اورگانا،گراتیس،گلکسی،به پذیر،چینود،اصالت،کیمبال،شبنم و مکنزی و…. و دیگر برندها را خریداری کرد.

مجموعه بازرگانی آوین کنسرو  این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی آوین کنسرو محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.

فروشنده کنسرو ماهی عمده

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *