مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ سیحون درجه یک

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ سیحون درجه یک

جلوگیری از دیابت با مصرف کنسرو لوبیا چیتی

لوبیا مملو  از کربوهیدرات است و باید به میزان مشخصی استفاده شود ، اما لوبیا کندتر هضم می شوند و در نتیجه میزان قند خون را به آرامی بالا می بردبرخی پژوهشها نشان داده اند که میزان روزانه یک و نیم تا دو و نیم لیوان لوبیای پخته اثر مفیدی در کنترل دیابت دارد. لوبیا خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را که یکی از عوارض شایع در دیابتی هاست را کاهش می دهد. خوردن روزانه یک تا سه لیوان لوبیای پخته مقدار کلسترول خون را پنج تا نوزده درصد کاهش می دهد. لوبیا همچنین منبع سرشاری از ترکیبات آهن است که در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی بسیار موثر می باشد.تحقیقات اخیر نشان می دهد که افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که در رژیم غذایی خود از لوبیا چیتی استفاده می کنند، کاهش قابل توجهی در میزان هموگلوبین A1c دارند.مقادیر بالای فیبر موجود در لوبیا چیتی، خطر ابتلا به سندرم متابولیک را که بر میزان قند خون تاثیر می گذارد، کاهش می دهد.لوبیا چیتی دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. این حبوبات غنی از ویتامین های مختلف، فیبر، آهن، مواد معدنی و پروتئین ها هستند. بنابراین خواص لوبیا چیتی برای سلامت پوست، مو بسیار عالی هستند. . این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع لوبیا کمتر است. لوبیا چیتی به دلیل داشتن پروتئین فراوان، منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ سیحون درجه یک

مقادیر بالای پتاسیم موجود در کنسرو لوبیا

یکی دیگر از مواد موجود در کنسرو لوبیا چیتی، قارچ می باشد. قارچ یک ماده خوراکی بسیار خوشمزه می باشد. قارچ های خوراکی سرشار از فیبر و اسید های چرب اشباع نشده می باشند. همچنین قارچ دارای ویتامین D و آنتی اکسیدان هایی می باشد که برای سلامت پوست مفید می باشد. مصرف قارچ سیستم ایمنی بدن شما را بالا می برد. قارچ منبع غنی آهن می باشد و مصرف آن باعث کاهش ریزش مو می شود. همچنین قارچ حاوی مس نیز می باشد که می تواند به جذب آن موجود در غذا کمک کند.سلنیوم موجود در قارچ برای سلامت مو بسیار فایده دارد. همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. مصرف روزانه قارچ می تواند برای جلوگیری از سرطان سینه و پروستات کمک شایانی کند. قارچ فاقد چربی می باشد اما پروتئین زیادی دارد. همچنین آنزیم های طبیعی موجود در آن باعث شکسته شدن قند ها و نشاسته موجود در سایر غذا ها می شود. بنابراین برای بیماران دیابتی بسیار سودمند است. همچنین برای کسانی که رژیم لاغری دارند نیز بسیار مفید است زیرا همانطور که گفتیم فاقد چربی می باشد.قارچ منبع فراوانی از انواع ویتامین B می باشد. نتیجه می گیریم که وقتی از قارچ، در کنسرو لوبیا استفاده می شود، می توان خاصیت این غذا را بسیار افزایش داد. همانطور که گفتیم در کنسرو لوبیا چیتی از رب نیز استفاده می شود. رب یا همان گوجه پخته شده نیز دارای خواص فراوانی می باشد. رب گوجه فرنگی نیز همانند قارچ فاقد چربی می باشد. بنابراین تاثیر زیادی روی اضافه وزن افراد ندارد. همچنین ویتامین A موجود در رب کمک بسیاری در سلامت چشمان شما دارد. و به رشد جنین نیز کمک می کند. رب گوجه سرشار از ویتامین K و چند نوع ویتامین B می باشد که در سلامت بدن بسیار مفید هستند.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ سیحون درجه یک

عرضه کننده کنسرو لوبیا با قارچ سیحون

فروش کنسرو لوبیا با قارچ امروز در بازار ایران بسیار طرفدار پیدا کرده است.محصولات شرکت آوین کنسرو از جمله برند کنسرو لوبیا با قارچ سیحون امروز در بازار با کیفیت بالا و با جدیدترین دستگاه ها تولید شده و در قوطی های جدید پر می شود و در بسته بندی های فوق العاده زیبا و جدید به بازار عرضه می شود و خیلی خوشحالیم که هم صادرات کنسرو لوبیا با قارچ سیحون را شروع کردیم تا به ارزآوری ایران کمک کنیم. برای خرید و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ سیحون درجه یک

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.