مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی چینود به کشورهای همسایه

صادرات کنسرو لوبیا چیتی چینود به کشورهای همسایه

جلوگیری از ریزش مو با کنسرو لوبیا چیتی

لوبیا چیتی ماده غذایی است که در سراسر جهان از محبوب بالایی برخوردار می‌باشد و غنی از مواد مغذی است که می‌تواند منجر به حصول تعدادی از مزایا برای سلامتی فرد مصرف کننده آن شود. در این مطلب علاوه بر معرفی تعدادی از خواص این ماده غذایی به بررسی بررسی ارزش غذایی لوبیا چیتی نیز پرداخته شده است.لوبیا چیتی یک گونه از انواع متفاوت لوبیا معمولی است و در برخی از مناطق جهان برای تقریبا بیش از ۵۰۰۰ سال است که کشت می‌شوند. این مواد غذایی به طور عمده در غذا‌های مکزیکی در باریوتوس و Chili con carne دیده می‌شوند، این نوع از لوبیا به طور گسترده‌ای در آمریکای شمالی مصرف می‌شود.این لوبیا نسبت به سایر گونه‌های لوبیا چند منظوره‌تر است، زیرا می‌توان آن‌ها را به طور کامل یا پخته شده، له شده و دوباره سرخ شده مصرف کرد. در حالی که آن‌ها در پنج نوع مختلف وجود دارند، ولی از لحاظ چگالی و ظاهر مواد مغذی دارای تشابه بسیاری هستند.مو نقش مهمی در زیبایی دارد و زمانی که ریزش آن آغاز می شود تاثیر خواصی در کاهش اعنماد به نفس دارد.وقتی خط رویش مو عقب میرود علامتی است که به شما میفهماند تغییراتی در بدن شما در حال وقوع است که خوشایند نیست و تمام این تغییرات ناشی از کمبود برخی ازمواد غذایی مانند لوبیا چیتی است.
صادرات کنسرو لوبیا چیتی چینود به کشورهای همسایه

ارزش تغذیه ای کنسرو لوبیا چیتی چینود

آمینواسید فراوان موجود در لوبیاچیتی آن را به یک منبع خوب و عالی برای دریافت پروتئین و جایگزین مناسبی برای انواع گوشت ها تبدیل کرده است. بنابراین، شما می توانید گاهی هم از این نوع لوبیا به جای گوشت در برنامه غذایی تان کمک بگیرید! یادتان باشد که لوبیای چیتی از نظر مقدار فیبر بر سایر لوبیاها برتری دارد.تیامین، منیزیم، نیاسین و فسفر از جمله مواد معدنی موجود در این لوبیا است. قرار دادن میان‌وعده‌های غذایی حاوی لوبیا چیتی در پیشگیری از سرطان روده بزرگ نقش مهمی دارد. اکثر مواد غذایی بویژه مواد غذایی پرچرب سبب افزایش هورمون لپتین در خون می‌شود.یک فنجان لوبیای چیتی یا 193 گرم از آن 670 کالری دارد که از این میزان، 21 کالری آن به چربی، 483 کالری از آن به کربوهیدرات موجود در لوبیا و 165 کالری به پروتئین موجود در آن اختصاص دارد.این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع لوبیا کمتر است. لوبیا چیتی به دلیل داشتن پروتئین فراوان، منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود.گفتنی است میزان پروتئین موجود در این نوع لوبیا از انواع دیگر آن بیشتر است.این ماده غذایی منبع مناسبی از ویتامین «ث» بوده، همچنین میزان کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم موجود در این نوع لوبیا قابل توجه است.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی چینود به کشورهای همسایه

قیمت کنسرو لوبیا چیتی چینود به صورت عمده

شرکت آوین کنسرو امروز انواع کنسرو لوبیا مانند کنسرو لوبیا چیتی چینود را امروز با بالاترین کیفیت روانه بازار ایران کرده است تا همه بتوانند با کیفیت ترین کنسرو لوبیا چیتی را استفاده کنند و لذت ببرند.برای خرید کنسرو لوبیا چیتی چینود به صورت عمده و با قیمت مناسب می توانید از طریق روش های زیر اقدام کنید.

  • مراجعه به دفاتر نمایندگی های ما و خرید ایده آل با قیمت مناسب
  • خرید از مراکز پخش ما و سفارش کنسرو لوبیا چیتی
  • مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و استفاده از تخفیف های آوین کنسرو
  • و برای خرید عمده و سفارش حجم بالا می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و کنسرو لوبیا چیتی چینود را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی چینود به کشورهای همسایه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.