مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع صدف خوراکی به خاورمیانه

صادرات انواع صدف خوراکی به خاورمیانه

خواص صدف خوراکی برای بدن

صدف ها از شاخه نرمتنان و رده دو کفه ای ها هستند. انواع جنس های خوراکی آن هم فرآوان است. صدف ها هم در آب شیرین هم در آب شور زیست می کنند. بیشتر آنها پوسته هایی دارند که عموماً گرد یا بیضی شکل هستند. پوسته های آنها رنگ های همچون آبی ، قهوه ای ، خاکستری و مشکی در حالی که فضای داخلی آن نقره ای است. بدن آنها نرم و اسفنجی با ظاهری کم رنگ است که بخش خوراکی را تشکیل می دهد. آنها در اندازه های ریز و درشت  وجود دارند.صدف را می توان با پوسته یا بدون آن بصورت فیله طبخ کرد. آنها همچنین یک ماده غذایی کامل و مغذی هستند. مزایای مختلف سلامتی آنها را می توان به ارزش غذایی آنها در زیر بیان کرد. مشخصات غذایی آنها شامل ویتامین A ، ویتامین های گروه B مانند فولات و B12 ، مواد معدنی مانند فسفر ، روی،سلنیوم و منگنز و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 است. یک منبع عالی پروتئین، کم کالری و چربی کم است.چربی های اشباع شده مضر در صدف بسیار کم و میزان بالایی اسیدهای چرب امگا3 آن سبب قلب سالم می شود. براساس تحقیقات انجام شده توسط انجمن قلب آمریکا، اسیدهای چرب امگا 3، به ویژه آنهایی که در ماهی و صدف موجود هستند، از علل اصلی محافظت کننده قلب و عروق هستند.این اسیدهای چرب اشباع نشده  با توجه به کاهش خطر ابتلا به ضربان قلب غیر طبیعی و همچنین  کاهش میزان تری گلیسیرید و چربی در جریان خون سبب سلامت قلب می شوند. بنابراین از این طریق خطر حمله قلبی یا مرگ ناگهانی به دلیل بیماری قلبی را کاهش می دهند.

صادرات انواع صدف خوراکی به خاورمیانه

نمایندگی پخش صدف خوراکی

ما امروز برای فروش محصولات خود به صورت گسترده در سراسر کشور نیاز به نمایندگی و دفاتر فروش برای محصولات آوین کنسرو داریم و امروز در دفتر تهران با داشتن چندین شعبه در تهران امروز بزرگترین مرکز توزیع صدف خوراکی در پایتخت هستیم که انواع صدف خوراکی تازه را با صید روز دریا جنوب به سراسر ایران ارسال می کنیم تا همه مردم از شما تا جنوب و غرب و شرق بتوانند از خواص صدف خوراکی استفاده کنند و از خوردن آن لذت ببرند.

صادرات انواع صدف خوراکی به خاورمیانه

فروش صدف خوراکی تازه و خوشمزه

خریدتان را فقط از بهترین ماهی فروشی ها صورت دهید.این ها جاهایی با فروش سریع هستند و شما می توانید از تازگی ماسل، صدف و اویستر اطمینان حاصل نمایید.با وجود اینکه باز هم ممکن است مرده گیرتان بیاید، از زمان مرگ مدت طولانی سپری نشده است.یک صدف مرده چیست؟ صدف ها زنده فروخته می شوند و باید به شما واکنش نشان دهند.آن ها را روی پیشخوان گذاشته و برای لحظه ای توقف کنید.بعد ضربه ملایمی به صدف بزنید.آن باید از آنچه قبلا بوده سفت تر بسته شود.اویسترها این کار را کمی می کنند، ولی صدف ها و ماسل ها واکنش کاملا واضح دارند.شما می توانید صدف های مرده را بعد از پختن هم تشخیص دهید.صدف های مرده بعد از پختن باز نمی شوند.آن ها را دور بریزید.اسکالوپ ها انواع ویژه هستند.اسکالوپ ها تقریبا همیشه با پوست فروخته می شوند و شما ان ها را بصورت دارای بسته بندی خشک می بینید.این به معنی این است که آن ها حمل نشده و در آب نمک ذخیره سازی شده اند.آیا اسکالوپ هایی که در محیط چسبنده شیری می غلتند را دیده اید؟ بهتر است بی خیال آن ها شوید.خرید اسکالوپ های یخزده و بخوبی وکیوم شده که کاملا خوب هستند بهتر از این است که اسکالوپ موجود در بسته بندی تر و بنجل خریداری گردد.میگوها ساده اند.آن ها را کلی و یخزده بخرید.کلی به خاطر این است که پوسته از سهمگینی و صلابت در طی یخزدگی محافظت کرده و اجازه نمی دهد که رطوبت زیادی از دست برود و یخزده به خاطر اینکه میگو خیلی سریع پخته شده و فاسد می گردد.اگر ممکن است و شما نزدیک محل صید میگو هستید یا به جایی که میگو تازه می آورد دسترسی دارید، میگو را با سر بخرید.چرا؟ به خاطر اینکه میگوی دارای سر مرطوب تر می ماند.این را به خاطر داشته باشید:یک میگوی خیلی پخته شده خشک ملال آور چیزی برای گفتن ندارد.همه چیزهای گفته شده در باره میگو در زمینه لابستر تیغی هم صادق است.استثنا در این است که شما می توانید آن ها را زنده گیر بیاورید و از دستورالعمل های لابسترها یا خرچنگ ها پیروی نمایید.

صادرات انواع صدف خوراکی به خاورمیانه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.