مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کنسرو ماهی ارزان بدون واسطه

خرید کنسرو ماهی ارزان بدون واسطه

کاهش تری گلیسیرید بدن با مصرف کنسرو ماهی

اگر به طور مرتب فشار خون خود را چک کرده و کلسترول خونتان را آزمایش می کنید، بدانید که باید تری گلیسرید خود را نیز مرتباً زیر نظر بگیرید. تری گلیسرید (نوعی چربی خون ) بالا، خطر بیماریهای قلبی و عروقی را بالا می برد. تغییر شیوه زندگی و تغذیه مناسب در پایین آمدن آن به شما کمک می کند.تری گلیسرید نوعی چربی خون است. زمان خوردن غذا، بدن شما میزان کالری اضافی را، به تری گلیسرید تبدیل می کند. تری گلیسرید در سلولهای چربی شما ذخیره می شوند. برای انرژی میان وعده ای، هورمون ها تری گلیسرید آزاد می کنند. اگر بیشتر از میزان کالری که می سوزانید، غذا بخورید حتما تری گلیسرید تان بالا است.تری گلیسیرید بالا معمولا در اضافه وزنهای زیاد و شرایط متابولیسمی خاص بروز می کند و در این وضعیت خطر حمله مغزی و قلبی، به طور کلی بالا است. مجموعه ای از شرایط خاص، شامل چربی دور شکم، فشار خون بالا، تری گلیسرید بالا، قند خون بالا و میزان نامناسب کلسترول، سندروم متابولیسمی را ایجاد می کند.چربی های سالم تر را انتخاب کنید. از روغن های گیاهی غیر اشباع مانند روغن زیتون، بادام زمینی و کانولا استفاده کنید. به جای گوشت قرمز از ماهی سرشار از امگا ٣ و ماهی های مثل سلمون و ماکارل استفاده کنید.در تحقیقات دیگری که بر روی اسکیموها که غالب رژیم غذایی آن‌ها انواع آبزیان است صورت گرفته است، متوجه شده‌اند که از بهترین میزان گلیسیریدهای سه گانه کلسترول برخوردارند. همچنین دارای خون رقیق بوده و سلامتی دستگاه قلبی و عروقی آن‌ها در سطح ممتازی است که در هیچ جامعه دیگری این چنین سطح سلامتی در دستگاه قلبی عروقی ثبت و مشاهده نشده بود.

خرید کنسرو ماهی ارزان بدون واسطه

آهن و ویتامین Bموجود در کنسرو ماهی

 مواد غذایی که مصرف می کنید نه تنها بر میزان آهن دریافتی شما تاثیرگذار هستند، بلکه در جذب این ماده معدنی در بدن نیز نقش دارند. پس از جذب آهن در بدن، از آن به عنوان یک واحد سازنده برای هموگلوبین، پروتئینی که در گلبول های قرمز خون یافت می شود و به انتقال اکسیژن در سراسر بدن کمک می کند، مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین، آهن یکی از اجزا میوگلوبین، پروتئین ذخیره سازی اکسیژن که در عضلات یافت می شود، است. این اکسیژن هنگامی که از عضلات خود استفاده می کنید به کار گرفته می شود.مقدار توصیه شده مصرف روزانه آهن 7 تا 18 میلی گرم برای افراد عادی است و برای زنان باردار تا 27 گرم نیز می رسد.گوشت قرمز و ماهی و  نه تنها منبع خوبی برای آهن هستند، بلکه می‌توانند جذب آهن غیر هم را نیز تحریک کنند. چندین مطالعه نشان داده اند که افزودن گوشت گاو، گوشت مرغ یا ماهی به یک وعده غذایی مبتنی بر غلات جذب آهن غیر هم را حدود دو تا سه برابر بهبود بخشیده است.

خرید کنسرو ماهی ارزان بدون واسطه

فروشگاه کنسرو ماهی ارزان باورنکردنی

ما امروزیک فروشگا آنلاین و عرضه مستقیم انواع کنسرو ماهی با برندهای روز بازار هستیم.شرکت آوین کنسرو با سابقه چندین ساله در امر تولید انواع کنسرو ماهی در طعم های دودی،شویدی،فلفلی،قلیه ماهی و قلیه میگو در ایران است.این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری، به فروشگاه های اینترنتی علاقه نشان می دهند، از خرید کفش گرفته تا بلیط هواپیما و تا خرید تن ماهی درجه یک فکر می کنید علت چیست؟ فروشگاه اینترنتی،چه مزایایی داشته که مردم به آن علاقه نشان داده اند؟در این اوضاع کرونایی بهترین راه هم خرید اینترنتی است قبول دارید؟فروش اینترنتی یکی از انواع تجارت الکترونیکی می باشد که به خریداران امکان خرید مستقیم کالا و خدمات را از یک فروشنده در بستر اینترنت و با استفاده از یک مرورگر وب را می دهد.در مقایسه با یک فروشگاه سنتی که فقط در ساعات مشخصی می توانید از آن خرید کنید، خرید آنلاین، یعنی هر زمان از روز و شب که قصد خرید داشتید، به راحتی به یک فروشگاه یا سایت فروشگاهی مراجعه کنید، چرخی بزنید، انتخاب کنید و بعد هم به راحتی خرید کنید.برندهی معروف و پرفروش را از ما با قیمت کارخانه خرید کنید:

  • کنسرو ماهی اورگانا
  • کنسرو ماهی گراتیس
  • کنسرو ماهی درج
  • کنسرو ماهی تاپسی
  • کنسرو ماهی پولک
  • کنسرو ماهی سیحون
  • کنسرو ماهی اصالت
  • کنسرو ماهی چینود
  • کنسرو ماهی کیمبال
  • کنسرو ماهی شبنم
  • کنسرو ماهی ناژوان
  • کنسرو ماهی گلکسی
  • کنسرو ماهی دلپذیر
  • کنسرو ماهی ناگیان

خرید کنسرو ماهی ارزان بدون واسطه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.