مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه قشقایی

خرید کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه قشقایی

کنسرو لوبیا غذایی فوق العاده برای دوران بارداری

لوبیا چیتی دارای فیبر، پروتئین، انرژی بخشی و همچنین مواد معدنی پشتیبان گلبول‌‌‌های قرمز بوده و غذای خوبی برای تحرک‌‌‌پذیری شما است. این لوبیا دارای مواد مغذی مورد نیاز کودک مانند فولات، کولین، فیبر، پروتئین و آهن است. انواع لوبیا در واقع دارای مواد مغذی مهم برای رشد و نمو کودک هستند، خصوصا لوبیای چیتی که یک ماده افزودنی ضروری رژیم هفتگی این سه ماهه و دوره‌‌‌های بعد و حتی دوره شیر دهی است. خوردن غذاهای فیبردار برای هر کسی خوب است. غذاهای دارای فیبر زیاد با خطر کم بیماری‌‌‌های قلبی و سلامت دستگاه گوارش همراه است. آیا این را می دانستید که انواع لوبیا به کنترل افزایش وزن کمک می‌‌‌کند؟ فیبر برای خانم‌‌‌های باردار دستیار مبارزه با تهوع صبحگاهی است. یکی از بهترین راه‌‌‌های کمک به خانم‌‌‌های باردار در مبارزه علیه تهوع و استفراغ معمول در سه ماهه اول این است که شکم خود را همیشه پر نگه دارند. اگر اجازه ندهید خیلی گرسنه شوید، معده‌‌‌تان مشغول هضم غذا شده و کمتر مزاحم شما می‌‌‌شود.لوبیا چیتی منبع بسیار عالی فیبر بوده با مقدار تعجب‌‌‌آور 15 گرم در فقط نصف فنجان است. لوبیا چیتی مملو از فیبر است. شما خانم باردار در هر شبانه روز به 28 گرم فیبر نیاز دارید. اگر کنسرو لوبیا چیتی مصرف می‌‌‌کنید، اول آنها را خوب با آب بشویید تا سدیم اضافی آن دفع شود. سالم‌‌‌ترین و ارزان‌‌‌ترین راه خوردن لوبیا چیتی (که البته کمی زحمت دارد) این است که لوبیا خام را خریده و یک شب در آب خیسانده و پخته و بعد مصرف کنید.

خرید کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه قشقایی

کنسرو لوبیا چیتی منبع عالی از پروتئین

لوبیا را می توان به صورت کنسرو مصرف کرد، و هیچگونه نگرانی بابت ارزش غذایی کنسرو لوبیا نباید داشت، و همان خاصیت لوبیا غیر کنسروی و تازه را دارد، حاوی همان ویتامین هاست پس با خیال راحت آن را مصرف کنید.کنسرو لوبیا غذای بسیار راحتی است. برای کسانی که وقت پخت و پز ندارند، بسیار سریع آماده می شود. مخصوصا برای دانشجو ها خیلی مفید است. چون در یادگیری بهتر به آنها کمک می کند همچنین پخته و آماده خوردن است.پروتئین های موجود در کنسرو لوبیا تقریبا با گوشت برابری می کند. برای کودکانی که میلی به خوردن گوشت قرمز ندارند، یا به سختی می خورند. از این لوبیا در برنامه غذایی آنها استفاده کنید. به این صورت هیچ نگرانی بابت رشد آنها نخواهید داشت، همیشه سالم و سلامت خواهند بود، و رشد ذهنی خوب خواهند داشت، و در یادگیری مشکلی بوجود نمی آید.لوبیا منبع خوبی از فیبر بوده، به طوریکه نصف فنجان لوبیای لیما پخته شده 4 گرم و همین میزان از لوبیا چیتی پخته شده 8 گرم فیبر دارد. به طور کلی برای دریافت 25 تا 35 گرم فیبر در روز هدف گذاری کنید.

خرید کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه قشقایی

صادرکننده کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه قشقایی

بعد از فروش خوب در بازار ایران و کنار زدن رقبای کنسرو لوبیا در ایران به فکر افتادیم تا این محصول با کیفیت را برای صادرات به کشورهای همسایه انتخاب کنیم چون کنسرو لوبیا چیتی قشقایی هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت مرغوبی دارد.ایالات متحده بزرگترین صادرکننده محصولات غذایی در سراسر جهان است که مقادیر زیادی از محصولات گیاهی و جانوری را به سراسر جهان ارسال می‌کند. در واقع ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری در دنیا محصولات غذایی تولید و صادر می‌کند. از مهمترین مقاصد صادرات مواد غذایی ایالات متحده می‌توان به کانادا، مکزیک، چین، ژاپن و آلمان اشاره کرد.اگرچه تجارت به کشور عراق همواره از حاشیه سود قابل‌توجهی برای تجار ایرانی برخوردار بوده، اما شرایط خاص این کشور از جمله نبود ثبات، تنوع قومی و مذهبی و شرایط خاص جغرافیایی ایجاب می‌کند که قدم‌ها را اندکی با احتیاط برداشت. به عنوان مثال، از آنجا که نظام سیاسی کشور عراق فدرالی بوده و استان‌های این کشور از اختیارات ویژه‌ای برخوردار هستند، گاها مشاهده شده که یک قانون تجاری در یک استان خاص اجرا شده، اما در سایر استان‌ها به روش دیگری عمل می‌شود.و این امر به نفع ماست تا یک صادرات عالی داشته باشیم و به ارزآوری کشورمان کمک کنبم.

خرید کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه قشقایی

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.