مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم تن ماهی بدون واسطه

خرید مستقیم تن ماهی بدون واسطه

کمک به افزایش هوش کودکان با تن ماهی

ماهی منبع خوب پروتئین کم چرب و مملو از اسیدهای چرب ضروری امگا۳ است. به گفته محققان این اسیدها به شدت در مغز تجمع کرده و نقش مهمی در عملکرد نورولوژیکی ایفاء می کنند. این اسیدچرب برای مغز، چشم و رشد نورولوژیکی جنین ضروری است. همچنین برای سلامت چشم، قلب و مغز افراد بزرگسال هم ضروری است و موجب کاهش التهاب سیستماتیک می شود.امگا۳ ماده‌ای است که در تقویت سلول‌های مغز و افزایش یادگیری و تمرکز تاثیر مثبت می‎گذارد. این ماده با تاثیر در انتقال بین سیگنال‌های بین سلول‌های مغز(میانجه‌های عصبی) نقش دارد. همچنین این ماده در تقویت ضریب هوشی و مشکلات رفتاری کودکان مانند بیش‌فعالی موثر است.امگا۳ ماده‌ای است که در آبزیان مخصوصا ماهی‌های چرب موجود است. مثل ماهی تن، ماهی آزاد، ماهی ساردین و ماهی قزل‌آلا. بعضی از روغن‌های گیاهی نیز به میزان کمتر دارای امگا۳ هستند. به عنوان مثال روغن زیتون، روغن کانلو، روغن بذرکتان. همین طور دانه‌های مغذی مانند بادام، گردو، بادام زمینی، کنجد، تخم کتان و آووکادو نیز حاوی مقادیری از امگا۳ هستند. امگا3 به طور چشمگیری به تقویت سلول‌های مغز جهت افزایش یادگیری و تمركز كمك می‌كند تحقیقات نشان می‌دهند، روغن ماهی می تواند عامل مهمی برای تقویت ضریب هوشی باشد و به مشكلات رفتاری كودكان مانند اختلال كمبود توجه و بیش فعالی كودكان كمك كند.

خرید مستقیم تن ماهی بدون واسطه
خرید تن ماهی ارزان

شاید زیاد شنیده باشید که تن ماهی امروز با ماهی تازه برابری می کند یا خیر؟شاید برایتان سوال باشد که معروف ترین برندها و پرطرفدارترین برندها کدام اند؟و یا اینکه آیا تن ماهی با کیفیت مهم است یا قیمت مناسب؟خیلی خوب است که امروز دنیای تن ماهی را به عنوان یک غذای آماده و لذت بخش در سفره غذایی خود قرار داده اید تا از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید.برندهای زیادی در ایران در حال تولید هستند که معروف ترین ایم برندها برند اورگانا،گراتیس،تاپسی،گلکسی،آنچوی و..که امروز طرفداران زیادی دارند همچنین برندهایی مانند اصالت،چینود،هیلاج و به پذیر هم دیگر برندهایی هستند که در بازار فروش بالایی دارند.تن ماهی باید هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم قیمت نسبت خوبی داشته باشد.

خرید مستقیم تن ماهی بدون واسطه

پخش انواع تن ماهی به بازارهای سراسرکشور

تولید کنسرو تن ماهی و فروش آن در بازار کشور امروز اهمیت بالایی دارد زیرا که فقط تولید نمیتواند شما در بازار موفق کند زمانی شما می توانید در بازار کار کنید که فروش عمده ای داشته باشید و بازار در دست شما باشد.شرکت آوین کنسرو با یک تیم قوی و با دانش امروز با زدن نمایندگی های متعدد توانسته در بازار کل ایران با کیفیت ترین محصولات را عرضه کند.و شما عزیزان برای خرید می توانید یا به مراکز پخش ما مراجعه کنید و یا اینکه با یک تماس با کارشناس فروش ما یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

خرید مستقیم تن ماهی بدون واسطه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *