مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی 120گرمی اورگانا درجه 1

خرید تن ماهی 120گرمی اورگانا درجه 1

تقویت ایمنی بدن با استفاده از تن ماهی

دون شک، سیستم ایمنی در دفاع از بدن در مقابل عوامل بیماری زا که سلامت بدن را به خطر می‌اندازند، نقش بسیار مهمی دارد اما گاهی این سییستم ضعیف شده و زمینه بروز بیماری ها را فراهم می‌کند. به عنوان مثال محیط زندگی ما هیچ وقت به‌طور کامل عاری از عوامل بیماری زا نیست و هرچقدر هم که تلاش کنیم نمی‌توانیم خودمان را ایزوله کنیم. بنابراین راهی جز تقویت سیستم ایمنی وجود ندارد. پس چگونه می‌توان سیستم دفاعی بدن را تقویت کرد؟ به گفته متخصصان، سیستم ایمنی از اورگان‌های مختلف بدن حمایت میکند و به این ترتیب مواد مضر از طریق سیستم های تنفس، گردش خون، کلیه‌ها و پوست از بدن خارج می‌شود. یکی از راه‌های تقویت سیستم ایمنی، داشتن یک رژیم غذایی سالم است که می‌تواند سیستم ایمنی را تقویت کند. تن ماهی یکی از بهترین گزینه برای تقویت سیستم دفاعی بدن به حساب می‌آید؛ مصرف روزانه آن احتمال بروز بیماری‌های روده و دستگاه گوارش را کاهش می‌دهد.سالمون، تن، ساردین و دیگر ماهی های چرب، منبع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. باتوجه به گزارش سال ۲۰۱۴ مصرف طولانی مدت اسیدهای چرب امگا ۳ ریسک ابتلا به روماتیسم مفصلی را کاهش می دهد. روماتیسم مفصلی نوعی بیماری مزمن خودایمن است و زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی به اشتباه به اعضاء سالم بدن حمله می کند.

خرید تن ماهی 120گرمی اورگانا درجه 1

در 120گرم تن ماهی چقدر فسفر است؟

كلسيم و آهن موجود در گوشت ماهي موجب تقويت و رشد عمومي بدن شده و در تشكيل عضلات ضروري مي باشد. گوگرد موجود در گوشت ماهي، در درمان لك هاي پوستي نه تنها اثر درماني و ترميم كننده دارد بلكه موجب طراوت و زيبايي نيز مي گردد.گوشت ماهي داراي ارزش غذايي فراوان بوده و حدود دو تا هفت درصد از مواد معدني مورد نياز بدن ماهي از فسفر، كلسيم، منيزيم، گوگرد و آهن تشكيل شده است.با توجه اينكه گوشت ماهي به خوبي هضم و جذب بدن شده و نسبت به ساير مواد غذايي نيز بهتر هضم مي شود و براي كساني كه از گذشته امكان به دست آوردن ماهي فراهم بوده، بسياري از ناراحتيهاي عصبي آنان نيز درمان مي شد.چربي ماهي يا روغن ماهي سرشار از ويتامين هاي A وD بوده كه ويتامين A در تقويت ديد چشم، رفع بيماري هاي پوستي و ريزش مو بسيار موثر و همچنين نيروي دفاعي بدن را در مقابل عفونت ها زياد مي كند.همچنين ويتامين D بهترين درمان كننده بيماري هاي ريوي حتي سل بوده و در بيماري هاي استخوان نقش درمان كننده و موثر داشته و براي پرورش و رشد كودكان نيز ضروري است.

خرید تن ماهی 120گرمی اورگانا درجه 1

صادرات تن ماهی120گرمی اورگانا به کشورهای همسایه

پس از تولید در کارخانه جنوب کشور و ارسال تن ماهی اورگانا به نمایندگی های سراسر کشور و باز خورد کیفیت تن ماهی اورگانا و راضی بودن مردم از کیفیت بالای تن ماهاورگانا تصمیم گرفتیم صادرات تن ماهی اورگانا را در بسته بندی های شکیل و زیبا به کشورهای دیگر را شروع کنیم تا هم شرکت آوین کنسرو بتواند با کسب در آمد از صادرات تن ماهی اورگانا روز به روز محصولات کنسروی با کیفیت را روانه بازار کند و هم به ارزآوری کشورمان کمک کند و چرخه اقتصاد را به نفع کشورمان در صنعت مواد غذایی در بیاورد شما هم برای استفاده از محصولات با کیفیت ما فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید تن ماهی 120گرمی اورگانا درجه 1

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.