مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی ارزان

خرید تن ماهی ارزان

فواید تن ماهی برای بدن

FDA (سازمان غذا و دارو امریکا) توصیه می کند به عنوان بخشی از یک برنامه غذایی سالم باید ماهی خورد، و این شامل همه می شود هم کودکان و هم خانم ها.FDA اظهار داشته تقریبا تمام غذاهای دریایی و ماهی ها مقدار اندکی جیوه در خود دارند، و برای بیشتر مردم خطر جیوه بر اثر خوردن ماهی و غذاهای دریایی باعث نگرانی نیست.جیوه می تواند در جریان خون تجمع کند، بنابراین اگر تجمع جیوه در بدنتان بالا برود ممکن است مدتی طول بکشد تا سطحش کاهش پیدا کند.به همین دلیل، خانم هایی که باردار نیستند اما در سال های مناسب بارداری قرار دارند و می توانند باردار شوند، باید مواظب مقدار دریافت جیوه خود باشند و بدانند چه نوع ماهی هایی مقدار جیوه بالایی دارند.یکی از مواد غذایی که خوردن آن در برنامه هفتگی بسیار مفید و ضروری است. ماهی می باشد ، بسیاری از خانواده ها به علت دردسر های درست کردن ماهی از خوردن آن اجتناب می کنند. به همین علت خوردن تن ماهی برای آنها خوب است.وجود اسید‌های چرب غیراشباع در ماهی باعث مراقبت از پوست در برابر اثرات مضر پرتوفرابنفش شده و منجر به کاهش علائم بیماری‌های پوستی همچون اگزما و پسوریازیس می‌شود.وجود ویتامین A یا رتینول موجود در ماهی در حفظ دید در شب بسیار موثر است. همچنین شما با مصرف مداوم این ماهی از اثرات روماتیسم مفصلی و تسکین درد و خواص ضد التهابی آن بهره‌مند شوید.

خرید تن ماهی ارزان

تولیدکنندگان تن ماهی در ایران

تن ماهی به دلیل داشتن خواص فوق العاده بالا برای بدن امروز به پرفروش ترین و رنگین ترین کنسرو در بین خانواده ها تبدیل شده است.تن ماهی امروز در بازار ایران با برندهای زیادی تولید می شود و تولیدکنندگان تن ماهی به دنبال تولید با کیفیت و قیمت مناسب تن ماهی هستند تا بتوانند در بازار های داخلی و خارجی با برندهای روز دیگر بازار رقابت کنند.تولید کنندگان تن ماهی در ایران عمدتا در جنوب کشور هستند و با صید روز ماهی تولیدات خود را انجام می دهند شما عزیزان برای خرید و مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید تن ماهی ارزان

خرید ارزان تن ماهی

ارزانترین تن ماهی را خریداری کنید و روی میز غذای خود با خیال راحت سرو کنید. اینکه یک تن ارزان‌تر است و یک تن ماهی دیگر گران‌تر است نشان از کیفیت پایین یا خیلی بالای آن ندارد بلکه بسته به نوع ماهی انتخاب‌شده برای کنسرو کردن قیمت تن ماهی تغییر پیدا می‌کند. اگر ماهی در رده صیدهای محدودیت دار باشد قدری قطعاً قیمت آن تن ماهی بالاتر می‌رود و اگر ماهی به‌راحتی صید شود ارزان‌تر برای کارخانه‌های تن ماهی ارسال می‌شود.لذت واقعی خوردن تن ماهی را با ما تجربه کنید.

خرید تن ماهی ارزان

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *