مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی با کیفیت

خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی با کیفیت

داشتن حافظه عالی با خوردن کنسرو لوبیا چیتی

شاید در میان اطرافیان دیده باشید که برخی افراد، بخصوص میانسالان و سالمندان، توجه دقیق و موشکافانه به نوع تغذیه و خورد و خوراک خود دارند و اغلب به دنبال غذاها یا نوشیدنی‌هایی هستند که برای ارتقای حافظه و تقویت مغز موثر باشد. سوال اینجاست که آیا واقعا مواد غذایی می‌توانند بر ارتقای توان مغز تاثیرگذار باشند؟برنامه‌ریزی تغذیه‌ای و خوردن هوشمندانه انواع خاصی از غذاها عملکرد مغز را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند در افزایش ضریب هوشی، بهبود خلق و خو، افزایش خلاقیت و توان ذهنی نقش بسزایی داشته باشد.برای بیشترین بهره وری از سلول‌های مغز لازم است، اکسیژن مورد نیاز در اختیارشان قرار گیرد. کمبود آهن در رژیم غذایی باعث کاهش میزان تحویل اکسیژن به مغز می‌شود و عدم تمرکز، کمبود انرژی و خستگی ظاهر می‌شود. بهترین منبع آهن، گوشت قرمز و سایر منابع آهن، عبارتند از زرده تخم‌مرغ، لوبیا قرمز، عدس، زردآلوی خشک، غلات صبحانه غنی شده با آهن و کلم بروکلی است. مطالعات نشان داده، افرادی که خوردنی‌های حاوی ویتامین C مصرف می‌کنند، در یاد آوری مطالب موفق ترند و حافظه بهتری دارند.

خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی با کیفیت

کاهش خطر سکته قلبی با خوردن کنسرو لوبیا چیتی

به جز سبوس گندمی که در وعده‌ی صبحانه مصرف می‌کنید، هیچ خوراکی در مقایسه با لوبیا از لحاظ فیبر غنی‌تر نیست. و لوبیا از نظر فیبرهای قابل حل که کلسترول را پایین می‌آورند غنی است. مصرف روزانه یک فنجان لوبیا (از هر نوعی)  به ویژه لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چیتی، لوبیا سیاه، نخود، یا لوبیا لیما می‌تواند در مدت ۶ هفته تا حدود ۱۰ درصد کلسترول را پایین بیاورد.فیبرهای قابل حل، در آب ژلی تشکیل می‌دهند که به پیوندهای اسیدی و کلسترول در دستگاه گوارش کمک می‌کند. تا از بازجذب آن‌ها در بدن جلوگیری کند. این امر ممکن است دلیل این موضوع باشد که چرا فیبرهای قابل حل به پایین آوردن سطوح کلسترول کمک می‌کنند (و خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد). فیبر قابل حل در جو دو سر، سبوس جو دو سر، جو، برنج قهوه‌ای، لوبیا، سیب، هویج، و اکثر میوه‌ها و سبزیجات نیز یافت می‌شود.

خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی با کیفیت

پخش عمده و ارزان کنسرو لوبیا چیتی

شرکت ما یک شرکت فعال و پویا با جدیدترین دستگاه ها امروز با کیفیت ترین کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی را با مرغوب ترین مواد اولیه اعم از لوبیا چیتی خمین،سس گوجه فرنگی مخصوص محصولات آوین کنسرو و قوطی های فوق العاده زیبا و با درب کلید دار امروز در وزن های 350 و380گرمی به قیمت درب کارخانه روانه بازار های سراسر کشور می شود تا همه بتوانند از محصولاتآوین کنسرو با برندهای کنسرو لوبیا چیتی اورگانا،چینود،قشقایی،سدیس،سیحون،شبنم،اصالت و پدرام و…استفاده کنند و از خرید واقعی لذت ببرند.برای خرید،مشاوره و ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی با کیفیت

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.