مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

بهترین و پرفروش ترین تن ماهی های موجود در بازار کدام اند؟کنسرو ماهی چه خواصی دارد؟آیا از میزان مصرف کنسرو ماهی اطلاعی دارید؟امروز فروشگاه ما یکی از پرفروش ترین فروشگاه های موجود در ایرا و خارج از ایران است که بهترین برنده های بازار را با قیمت تولید خودمان و درب کارخانه در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

کنسرو تن ماهی

کنسرو تن ماهی از جمله غذاهای مورد علاقه در بین مردم است، که آن را به صورت سرد یا گرم، در سالاد و انواع مختلف غذا مورد استفاده قرار می‌دهند. کنسرو تن ماهی به دلیل ماندگاری طولانی، طعم خوب و خواص عالی از پرطرفدارترین انواع کنسروها است.ماهی تن از دسته محصولات دریایی است كه به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها و مصرف‌كنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداول ترین روش مصرف آن به صورت كنسروشده می‌باشد.در هر كشور برای استفاده از ماهی تن جهت كنسرو كردن استاندارد خاصی تعریف شده است. در كشور ما، گونه هوور مسقطی یا خطی، گیدر یا زردباله، هوور بندری و زرده مورد تأیید استاندارد ملی می‌باشند. تا سال 1932 مردم اكثر دنیا شناخت زیادی درباره خانواده ماهیان تن نداشتند، تا اینكه یک آمریكایی با بزرگ‌ترین كشتی ماهی‌گیری زمان خود به نام may Flower سفر دریایی خود را از سان دیه گو آغاز كرد و پس از طی كیلومترها در اطراف هاوایی برای اولین بار ماهی گیدر را به تور انداخت.ماهی تن و فرآورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یكی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا كه دارای كالری بالا و نیز حاوی پروتئین با كیفیت بالا می باشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست كه قابل هضم برای تمامی افراد می باشد. عامل مهم تر میزان چربی و كلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا-3 یكی دیگر از ویژگی های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

خواص کنسرو ماهی تازه

  • با نگاهی به ترکیب غذایی ماهی تن در می‌یابیم، این ماهی غنی از پروتئین است و ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای دارد. در خصوص فواید و محتویات تن ماهی باید تاکید کرد، سطح پروتئین موجود در تن ماهی تقریبا دو برابر بیش‌تر از میزان پروتئین موجود در تخم‌ مرغی است که آن را به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین می‌شناسیم. پروتئین موجود در ۱۰۰ تن ماهی و تخم مرغ به ترتیب ۲۲ و ۱۳ گرم است. بنابراین با مقایسه‌ی این دو ماده‌ی غذایی در می‌یابیم، تن ماهی نسبت به تخم مرغ حاوی پروتئین بیش‌تری است.
  • ماهی تُنی که در اعماق اقیانوس زندگی کرده باشد، منبع عالی برای تغذیه‌ی بدن انسان به شمار می‌رود. گوشی ماهی تن سرشار از پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری، از قبیل سلنیوم، منیزیوم، پتاسیم، مجموعه‌ی ویتامین B، و امگا-۳ است.
  • فعالیت مشتقات شیمیایی سلول های دیواره رگ ها که باعث آرامش و باز شدن رگها می شود را افزایش می دهد؛ تولید پیام آورنده های شیمیایی به نام سیتوکسین ها را نیز کم می کند(موادی که در واکنش التهاب مربوط به سختی رگ ها نقش دارند).
  • تن ماهی سرشار از امگا-۳ و برای حفظ کارکرد قلب بسیار مفید است. امگا-۳ نسبت تمرکز اچ‌دی‌ال یا همان کلسترول خوب را در بدن افزایش می‌دهد، مانع از ایجاد لخته در عروق خونی می‌شود، و آهنگ ضربان قلب را بهبود می‌بخشد.
  • از آن‌جا که تن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا-۳  است، گنجاندن آن در منوی اصلی رژیم غذایی‌تان کمک می‌کند استرس‌های ناشی از فعالیت‌ها و محیط روزمره‌ی اطراف‌تان کاهش یابند. این تاثیر به ویژه در زنانی که غالبا از اختلالات هورمونی رنج می‌برند، بسیار مفید است.

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

میزان مصرف کنسرو ماهی چقدر است؟

بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس و خوش طعم، كنسرو ماهی تن می‌باشد. مصرف ماهی در كاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان می‌شود. بنا به توصیه متخصصان مصرف ماهی تن به دلیل نمك آن برای افراد مبتلا به فشارخون و كودكان زیر 18 ماه مناسب نمی‌باشد. همچنین توصیه می‌شود برای پیشگیری از اضافه وزن از روغن محتوای كنسرو استفاده نشود.

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

برند ترین و پرفروش ترین تن ماهی های بازار کدام اند؟

  • کنسرو ماهی درج در چند طعم مختلف
  • کنسرو پولک
  • کنسرو اورگانا
  • کنسرو گراتیس
  • کنسرو شونتون
  • کنسرو نومینه
  • کنسرو آفرینها
  • کنسرو پنجره
  • کنسرو سیحون
  • کنسرو یک ویک

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

 

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

فروشگاه اینترنتی ماهی بندر یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه محصولات دریایی خلیج فارس و دریای عمان می باشد که با پایبندی به اصول حفظ کیفیت ، تازگی ، بهداشت و تنوع در سبد محصولات دریایی، سرویس تحویل در محل و روش های پرداخت متنوع است که با هدف حذف واسطه گری و افزایش سهم محصولات دریایی در سبد غذایی خانواده ها موفق شده تا به کاملترین و تخصصی ترین فروشگاه عرضه ماهی ،میگو و آبزیان صادراتی در ایران تبدیل شود.فقط کافیست همین الان تماس بگیرید و با اطلاع از قیمت های فوق العاده ما سفارش خود را ثبت کنید.

خرید انواع کنسرو ماهی زیر قیمت بازار

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.