مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع کنسرو لوبیا با قارچ

خرید انواع کنسرو لوبیا با قارچ

مضرات مصرف بیش از حد کنسرو

خطرات مصرف کنسرو به طور جدی سلامت بخش های مختلف داخلی بدن را تهدید می کند و حتی در برخی موارد منجر به مرگ می شود به همین دلیل اگر قصد مصرف این نوع غذاها را دارید باید بسیار محتاتانه عمل کنید و با دقت بیشتری از سلامت این دسته از غذاها مطمئن شوید.اغلب غذاهای کنسروی را می توان بین 2 تا 7 روز پس از باز شدن مصرف کرد. کنسرو ماهی تنها تا 2 روز پس از باز شدن و کنسرو میوه تا یک هفته ماندگاری دارد.به هر نوع غذایی که به روش صنعتی پخته و درون ظروف مخصوصی بسته بندی شود و ماندگاری آن بدون نیاز به یخچال و فریزر یک تا دو سال طول کشد غذای آماده کنسروی گویند. هدف از ابداع آن هم سیر کردن سربازان و نظامیانی بود که در گذشته های بسیار دور در جنگ ها امکان تهیه و طبخ غذای تازه نداشته اند.بسیاری از افراد بر این باورند که انواع کنسروها از جمله خورش ها و خوراک های آماده، حاوی مواد نگهدارنده است و برخی کارشناسان که از علوم غذاهای صنعتی آگاهی و شناخت درستی ندارند در مصاحبه ها و گفت وگوهایشان به وجود مواد نگهدارنده در غذاهای کنسروی اشاره کرده و از این بابت مصرف این نوع غذاها را منع می کنند، اما واقعیت این نیست.فرآیندهای حرارتی در کنسروسازی به صورت غیرمستقیم است و بین ماده حرارت دهند و غذا تماسی وجود ندارد. اما موادی که در نزدیکی سطح انتقال حرارت قرار دارند نسبت به موادی که فاصله بیشتری با حرارت دارند سریع تر به دمای مورد نظر رسیده و ادامه حرارت دهی می تواند موجب کاهش خصوصیات ماده غذایی مانند رنگ، مزه، عطر و نهایتا مواد مغذی حساس نظیر ویتامین های B و C آن شود.

خرید انواع کنسرو لوبیا با قارچ

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

بسیاری از مدیران کسب و کارهای رو به رشد، به طور مداوم با سختی ها و دغدغه های تامین اقلام مصرفی سازمان خود دست و پنجه نرم می‌کنند. به خوبی میدانید که تهیه اقلام مورد نیاز یک سازمان، با کیفیت خوب، هزینه به صرفه و در زمانی مناسب، کاری بس پردغدغه و زمان بر است. حال اینکه شما به عنوان یک کارآفرین و مدیر باید تمام زمان، انرژی و تمرکز خود را صرف رهبری نیرو ها به سمت اهداف کوتاه و بلند مدت سازمان خود کنید. از این رو به عنوان تیمی که نسبت به دغدغه های مدیران و کسب و کارهای پویای امروزی بی تفاوت نیستیم،برآن شدیم که ضمن بررسی دقیق محصولات و بازارخرید و فروش کنونی، بررسی تجارب مشابه خارجی و درک نیازها، با ساده سازی فرآیند خرید اقلام اداری، این امکان را ایجاد کنیم تا شرکت ها، کالاهای اصلی مورد نیاز خود را با کمترین دردسر و درکمترین زمان ممکن تامین نمایند.و امروز کنسرو لوبیا با قارچ که یک غذای آماده و خوراک فوق العاده خوشمزه است را با قیمت درب کارخانه در اختیار ارگان ها و مراکز دولتی قرار داده ایم تا بتوانند نیروهای خود را تغذیه کنند.

خرید انواع کنسرو لوبیا با قارچ

خرید انواع کنسرو لوبیا با قارچ

خوراک لوبیا چیتی با قارچ داغ و خوشمزه با پیاز داغ و رب گوجه فرنگی یکی از انواع غذای نونی ساده و خوشمزه و اتفاقا مقوی و گیاهی است. خوراک لوبیا چیتی با قارچ یک ایده مناسب برای شام زمستانی و تابستانی و یک صبحانه انگلیسی خوشمزه است که کوچک و بزرگ دست رد به سینه آن نمی‌زند.اما چون فرصت درست کردن آن نیست و بین غذای کنسروی لوبیا با قارچ و خوراک لوبیا با قارچ هیچ تفاوتی نیست توصیه می شود کنسرو لوبیا با قارچ با برندهای معروفی چون اصالت،دلپذیر و اورگانا را یکبار تجربه کنید پشیمان نمی شوید.

خرید انواع کنسرو لوبیا با قارچ

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *