مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید آنلاین کنسرو تن ماهی

خرید آنلاین کنسرو تن ماهی

خواص و مضرات کنسرو تن ماهی

بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس و خوش طعم، كنسرو ماهی تن می‌باشد. مصرف ماهی در كاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان می‌شود. بنا به توصیه متخصصان مصرف ماهی تن به دلیل نمك آن برای افراد مبتلا به فشارخون و كودكان زیر 18 ماه مناسب نمی‌باشد. همچنین توصیه می‌شود برای پیشگیری از اضافه وزن از روغن محتوای كنسرو استفاده نشود.در فرایند کنسروسازی، آب فعال بافت غذا خارج می‌شود و به همین دلیل ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند. در فصل تابستان نمی‌توان از فروشگاه‌ها انتظار فروش ماهی تازه را داشت در صورتی که در تمام فصل‌های سال می‌توان از کنسرو ماهی استفاده كرد. بیشتر کنسروهای ماهی ایران از ماهی تن تهیه می‌شوند در حالی که کشورهای دیگر مانند کانادا و استرالیا بیشتر از ماهی سالمون استفاده می‌کنند. مردم ایران معمولا به اشتباه کنسرو ماهی را تن ماهی می‌گویند درحالی که تن یک نوع ماهی است و باید بگوییم کنسرو ماهی تن. گاهی اوقات برخی از ماهی‌های کنسروی رنگ روشن‌تر و برخی دیگر رنگ تیره‌تری دارند. درواقع قسمت‌های مختلف ماهی ممکن است رنگ‌های متفاوتی داشته باشد و این موضوع بستگی به بافت ماهی دارد و تیره‌تر بودن ماهی کنسروی دلیل بر کهنه بودن آن نیست.

خرید آنلاین کنسرو تن ماهی

بهترین مارک کنسرو تن ماهی

این روزها بازار کنسرو ماهی یک بازار پرنوسان و داغ است و خیلی از شرکت ها و کارخانه ها تولیدات خود را کم کرده اند چون عرضه و تقاضا با هم منطبق نیستند و دلیل آن هم قیمت های بی رویه ماهی و قوطی کنسرو تن ماهی است که فوق العاده بالا رفته و این عوامل همه دست به دست هم داده اند تا قیمت نهایی کن ها صنایع غذایی آوین کنسرو که امروز انواع برندهای تن ماهی را در طعم های متفاوت و به سفارش شما مشتریان عزیز تولید می کند و با قیمتی فوق العاده عالی روانه بازار می کند دربین تمام برندهای تولیدی امروز اورگانا،گراتیس،تاپسی،پولک،کیمبال،چین چیلا،گلکسی برندهای معروفی هستند که امروز در بازار با قیمت های متفاوت به فروش می رسند.

خرید آنلاین کنسرو تن ماهی

خرید آنلاین کنسرو تن ماهی

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروز همه کسب و کارها برای فروش خود به فضای مجازی روی آورده اند و شروع کرده اند که در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را به فروش برساندد.چون در فضای اینترنت شما می توانید با آگاهی کامل و با مقایسه کردن برندها و کیفیت ها و قیمت ها بهترین برند را با کمترین قیمت خریداری کنید.

خرید آنلاین کنسرو تن ماهی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *