مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده خوراک لوبیا چیتی مجلسی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات مهم خوراک لوبیا چیتی چيست؟خرید ارزانترین انواع خوراک لوبیا

تولید کننده خوراک لوبیا چیتی مجلسی درجه یک، مواد و ترکیبات مختلفی را در فرآیند تولید این محصول به کار می گیرد که نقش مهم و فزآینده ای در تعیین کیفیت نهایی آن خواهد داشت. آشنایی با ترکیبات ارگانیک و چگونگی فرآوری این خوراک پرطرفدار می تواند موجب شود تا خریداران با دقت بیشتری برند مصرفی خود را انتخاب کنند. برای این منظور و خرید ارزان بهترین نوع لوبیا چیتی کنسروی با ما همراه شوید.

تولید کننده خوراک لوبیا چیتی مجلسی درجه یک

ترکیبات مهم خوراک لوبیا چیتی چيست؟

ترکیبات مهم خوراک لوبیا چیتی چيست؟ خوراک لوبیا چیتی از دو بخش مهم یعنی لوبیا و سس آن تشکیل شده است. بدون شک کیفیت و طعم سس تولیدی نقش مهمی در خوشمزه شدن این محصول دارد. انتخاب نوع لوبیا و ارگانیک بودن آن نیز می تواند در طعم و مزه نهایی محصول تولیدی اثرگذار باشد.
فرمولاسیون سس لوبیا چیتی در کارخانه های تولیدی و برندهای معتبر، بسیار متفاوت است. با این حال به طور کلی انواع سس مورد استفاده در تولید خوراک لوبیا چیتی ترکیباتی مانند سس گوجه فرنگی، نمک، فلفل، سیر، پیاز و سس شیرین را شامل می شود. کلرید سدیم و شکر نیز دو ماده اولیه اصلی به شمار می آیند که از آنها برای افزایش قوام و استحکام کنسرو استفاده می کنند.

در یک بررسی کلی نیز می توان بیان کرد که مراحل تولید خوراک لوبیا ممتاز و باکیفیت مراحل زیر را شامل می شود:

  • شستشو و سورتیک کردن لوبیا چیتی
  • هیدراته کردن با آب و آنزیم بری لوبیا
  • پر کردن و بسته بندی لوبیا در قوطی
  • اضافه کردن سس کنسرو
  • فرآیند حرارت دهی
  • خنک کردن و لیبل زنی بسته بندی

نکته مهم اینکه به صورت استاندارد حدود 55 درصد از حجم قوطی بسته بندی را لوبیا پخته شده تشکیل می دهد و مابقی آن شامل سس و دیگر مواد افزونی مانند قارچ می شود. همچنین باید خاطر نشان کرد که ترکیب تولید سس و چاشنی کاملاً متفاوت هستند که هر چقدر در تولید آنها از مواد ارگانیک استفاده شود، کیفیت نهایی نیز افزایش خواهد یافت.

خرید ارزانترین انواع خوراک لوبیا

خرید ارزانترین انواع خوراک لوبیا قیمت روز خوراک لوبیا چیتی معمولاً با نوسان چندان زیادی همراه نیست. با این حال می توان گفت که کیفیت و نرخ هر کیلو لوبیا، ترکیبات سس و چاشنی در کنار هزینه های تولید و فرآوری، اهمیت زیادی در تعیین قیمت نهایی دارند.
همانطور که می دانید برندهای معتبر و باکیفیت معمولاً محصولاتی گرانتر از سایر رقبا به بازار عرضه می کنند که علت آن درجه کیفی و شیوه های مکانیزه و تمام اتوماتیک تولید انواع کنسرو لوبیا است.
برای خرید خوراک لوبیا چینی مجلسی با ارزانترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت، شناخت تامین کننده مستقیم و نمایندگی پخش اهمیت زیادی دارد. در این مرکز نمایندگان فروش انواع کنسروهای خوراکی، آماده همکاری با شرکت های صادراتی و توزیع کنندگان عمده در سراسر کشور هستند.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *