مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده کنسرو ماهی خوش طعم تاپسی

توزیع کننده کنسرو ماهی خوش طعم تاپسی

کنسرو ماهی و جلوگیری از سرطان معده

مطالعات اپيدميولوژيكي زيادي نشان داده اند كه روغن ماهي به علت داشتن اسيدهاي چرب زنجيره بلند امگا -3 موجود در ماهي، در برخي حيوانات خطر ايجاد تومور را كاهش مي دهد.این مواد گروهی از ترکیبات در غذاها هستند که رادیکال‌های آزاد را در بدن از بین می‌برند یا مانع از شکل‌گیری آنها می‌شوند. رادیکال‌های آزاد عامل ایجاد سرطان هستند. گروهی از ترکیبات در مواد غذایی هستند که می‌توانند رادیکال‌های آزاد (که عامل ایجاد سرطان و بسیاری از بیماری‌های دیگر است) را در بدن از بین ببرند و یا مانع از شکل‌گیری آنها شوند. مهم‌ترین آنتی اکسیدان‌های بدن ویتامین‌های C,E,A، کاروتنوئیدها، سلنیوم، روی، منیزیم و لیکوپن هستند.یکی از دلایل شیوع بیماری سرطان معده را می توان تغییرات خطرسازی که در رژیم غذایی اتفاق افتاده است دانست. یکی از راه های پیشگیری از سرطان معده پرهیز از مصرف مواد غذایی دودی شده، ترشی و گوشت و ماهی های نمک سود شده و همچنین پرهیز از مصرف نمک ، چربی و غذاهای حاوی نیترات است .در واقع بهتر است مواد غذایی به صورت تازه مورد استفاده قرار گیرند. مصرف انواع میوه و سبزی نیز نباید فراموش شود.مصرف غذاهای گیاهی، نان ها و مواد غذایی درست شده با غلات کامل به جای غلات تصفیه شده ، مصرف ماهی، مرغ سالم و لوبیا به جای گوشت قرمزو مصرف ویتامین CوDاز دیگر توصیه های غذایی هستند.

توزیع کننده کنسرو ماهی خوش طعم تاپسی

مصرف تن ماهی در دوران بارداری

ماهی تن منبع غنی از مواد مغذی مهمی محسوب می شود. از طرفی مصرف بسیاری از این مواد، به ویژه در دوران بارداری اهمیت دارد. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد مصرف ماهی تن در بارداری صحبت کنیم.این نوع ماهی معمولاً به خاطر محتوای ایکوزاپنتانوییک اسید (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) مورد تحسین متخصصین تغذیه قرار می گیرد. این دو ماده دو چربی امگا ۳ با زنجیره طولانی هستند که نقش مهمی در رشد سیستم مغزی و عصبی کودک شما دارند. با این وجود بیشتر ماهی ها حاوی مقدار زیادی جیوه نیز می باشند و به همین دلیل مصرف زیاد آنها مخصوصا در دوران بارداری توصیه نمی شود. جیوه ترکیبی است که با ایجاد بیماری های مختلف در بدن جنین و رشد در نوزادان مرتبط است. به همین دلیل، اغلب به خانم ها در مورد مقدار مصرف ماهی در دوران بارداری اخطار داده می شود. همه چیز به تغذیه مادر بستگی دارد. در دوران بارداری بسیاری از کارشناسان تغذیه در مورد خوردن ماهی به مادران باردار هشدار میدهند اما تاکید می‌کنند که در دوران حاملگی مصرف بسیاری از ماههای بدون محدودیت است و کافی است نوع ماهی مجاز این دوران را بدانند.

توزیع کننده کنسرو ماهی خوش طعم تاپسی

بازار خرید تن ماهی خوشمزه تاپسی

آیا به دنبال یک تن ماهی با کیفیت هستید؟آیا قیمت تن ماهی بر ایتان مهم است؟آیا دوست دارید یک تن ماهی با تمام خواص درون ماهی را مصرف کنید؟آیا به دنبال یک برند خوش طعم و خوشمزه هستید؟درست وارد این سایت شده اید چون مجموعه تولید کنسرو ماهی آوین کنسرو با انواع برندهایی که به گوش شما خورده امروز با کیفیت ترین و بهترین کنسرو تن ماهی بازار را با برند تاپسی تولید کرده است.تن ماهی تاپسی امروز به دلیل کیفیت بالا و درب شفاف داشتن و مشخص بودن نوع تن ماهی امروز یک تن ماهی با قیمت بالا ولی کیفیت عالی است که در بازار ایران با قیمت های بالایی به فروش می رسد ولی در شرکت ما کنسرو تن ماهی تاپسی به قیمت درب کارخانه و با یک قیمت مناسب به فروش می رسد فقط کافیست همین حالا تماس بگیرید.

توزیع کننده کنسرو ماهی خوش طعم تاپسی

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.