مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات تن ماهی شبنم 180 گرمی اعلا

بازار صادرات تن ماهی شبنم 180 گرمی اعلا

خاصیت تن ماهی برای ورزشکاران

روغن استخراج شده از بافت های ماهی چرب می باشد. روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 ( EPA ) و اسید داکوساگزنئوئیک ( DHA ) ، ماده تشکیل دهنده ایکوسانوئید که برای کاهش التهاب بدن مورد استفاده قرار می گیرد ، است. فیش اویل و اسیدهای چرب امگا 3 مزایای زیادی همچون درمان افسردگی بالینی،اضطراب و سرطان دارد. فیش اویل معمولا از ماهی های چربی همچون شاه ماهی ،ماهی تن،کولی و ماهی اسقومری گرفته می شود ، با این حال گاهی اوقات از کبد ماهی های دیگر نیز روغن ماهی استخراج می شود.سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) توصیه می کند هفته ای 1 الی 2 عدد کپسول روغن ماهی میل کنید و این به خاطر وجود اسیدهای چرب امگا 3 موجود در آن است که در مقابل بسیاری از بیماری ها از بدن محافظت می نماید. حدود 30% روغن ماهی از امگا-3 و 70% الباقی از سایر چربی ها تشکیل شده است. همچنین روغن ماهی فرآوری نشده شامل ویتامین های A و D است. باید توجه داشته باشید که انواع امگا 3 موجود در روغن ماهی،مزایای بیشتری نسبت به امگا 3 موجود در برخی منابع گیاهی دارد.اکنون می دانیم روغن تن ماهی چیست و باید درباره خواص روغن ماهی در بدنسازی همچون بهبود عملکرد مغز ، کمک به سوزاندن چربی و ریکاوری سریع بعد از اتمام تمرین ، اطلاعات جامعی به دست آورید.

بازار صادرات تن ماهی شبنم 180 گرمی اعلا

مقدار مصرف تن ماهی برای جوانان

یک بررسی نشان داد کودکانی که دست‌کم یک‌بار در هفته ماهی می‌خورند نسبت به کودکانی که کمتر از این مقدار ماهی می‌خورند یا اصلاً ماهی نمی‌خورند، ضریب هوشی‌شان تقریباً ۵ نمره بیشتر است. کودکانی که ماهی می‌خوردند، خواب بهتری هم داشتند.جیان‌ژونگ لئو، استادیار پرستاری در دانشکده پرستاری پنسیلوانیا در فیلادلفیا و سرپرست این پژوهش می‌گوید گرچه این بررسی در میان کودکان چینی انجام شده است، اما احتمالاً کودکان دیگر هم از خوردن ماهی سود خواهند برد.
او گفت: «ما نیاز به اصلاح رژیم غذایی آمریکایی برای بهبودی وضعیت کودکان هستیم. اگر والدین بخواهند کودکانشان سالم و دارای کارکرد بالایی باشند، باید هفته‌ای یک‌بار ماهی را روی میز غذایشان بگذارند. این تقاضای خیلی زیادی نیست.»او افزود گرچه این بررسی نمی‌تواند ثابت کند که خوردن ماهی علت بالا رفتن بهره هوشی و خواب بهتر است، اما به نظر می‌رسد همراهی میان آن‌ها وجود داشته باشد.ماهی منبع خوبی برای چربی کم است و مقدار زیادی  اسیدهای چرب امگا 3 دارد. این اسیدهای چربی با غلظت بالایی در مغز متمرکز هستند و نقش‌های مهمی در کارکرد عصب‌شناختی ما ایفا می‌کنند این اسیدهای چرب برای رشد مغز، چشم و رشد و عصبی در جنین ضروری هستند.

بازار صادرات تن ماهی شبنم 180 گرمی اعلا

فروش تن ماهی شبنم 180 گرمی با قیمت مناسب

امروز با توجه به ماشینی شدن زندگی های روز مره و مشغله های زیاد خانواده ها کنسرو تن ماهی شبنم در بین وعده های غذایی خانواده ها جا خوش کرده و امروز کنسرو تن ماهی شبنم 180 گرمی در بازار ایران به پرفروش ترین و با کیفیت ترین تن ماهی ایران تبدیل شده است.یک تن ماهی با ارزش غذایی بالا برای تمام اقشار جامعه با یک قیمت فوق العاده عالی که در بازار ایران به فروش می رسد برای خرید تن ماهی 180گرمی شبنم و مصرف در هفته دوبار این تن ماهی فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

بازار صادرات تن ماهی شبنم 180 گرمی اعلا

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.