مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع کنسرو ماهی در روغن

انواع کنسرو ماهی در روغن
آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی

تن ماهی ۱۸۰ گرم

انواع کنسرو ماهی در روغن

تن ماهی حاوی مواد معدنی بسیار زیادی می باشد که از طریق سم زدایی و حفظ سلامت بدن از بروز آسیب به پوست جلوگیری می کند. این مواد غذایی سالم به صورت قابل توجهی بر روی سلامت پوست و پیری و همچنین مشکلات پوستی تاثیر بسیار زیادی می گذارد.برخی از مشکلات پوستی قابل درمان نیستند فقط باید آن را مهار کنید که زیاد درز نکنند. یکی از راه هایی که می توان این مشکلات را مهار کرد مصرف درست مواد غذایی می باشد.افرادی که از کمبود ویتامین ها را دارا می باشند ممکن است به این ضایعات پوستی دچار شوند. تن ماهی با طعم های مختلف یکی از تن های عالی و پر خاصیتی می باشد که مشکلات پوستی را تا حد امکان کاهش می دهد.مشکلات پوستی و تن یکی از راه حل های عالی می باشد٬فقط باید این محصول را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از آن غافل نشوید.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت تن ماهی و تن ماهی ۱۸۰ گرمی بیشتر آشنا کنیم.

کنسرو تن ماهی در روغن ارزان

بازار ایران پر است از بهترین کنسرو ماهی ها در روغن که این روزها فروش بسیار خوبی را دارند و با بالا رفتن سطح آگاهی مردم در مورد مصرف تن ماهی شاهد افزایش فروش بسیار بالایی هستیم.که انواع کنسرو ماهی در روغن گیاهی با ماهی های زرده و مارلین بیشترین فروش را در بازار دارند.

قیمت تن ماهی

انواع کنسرو ماهی در روغن

بازار پر است از انواع تن ماهی با قیمت های مختلف که هر کدام در کارخانه های متفاوت و با مواد اولیه مختلف تولید می شوند و با قیمت های متفاوت به فروش می رسند.ارزان ترین تن ماهی ها که بله کشورهای همسایه صادر می شوند کیفیت آنچنانی ندارند و تن ماهی های با قیمت بالا مانند تاپسی٬گلکسی٬درج٬اورگانا و تحفه جزو بهترین ها و با کیفیت ترین های بازار داخل هستند که به صورت عمده به فروش می رسند.

تن ماهی ۱۸۰ گرمی

کنسرو تن ماهی در روغن ارزان

یکی از وزن های پر فروش تن ماهی که طرفداران بسیاری را دارد و به نسبت دو وزن ۱۲۰ و ۲۴۰گرم مشتری های بسیاری را دارد تن ماهی ۱۸۰ گرمی در روغن گیاهی است که عمده مشتریان خود را در بازار دارد.اگر به دنبال خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی درجه یک که ارزش غذایی مصرف روزانه آن جذب۲۰۰۰کالری است را خریداری کنید با ما تماس بگیرید و از ما بهترین برندها را با قیمت های عالی با ضمانت کیفیت خریداری کنید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *